|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Off the map.
|
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerdet er vel i utgangspunktet ikke gluten i pommes fritesen, men om de steker den i samme olje som panerte ting så er det jo det. Men de har så mange frityrgryter at det burde være helt unødvendig når de i tillegg har glutenfrie brød, så burde man tro at de tar hensyn til dette når de friterer pf-en også.
![]() |
#25 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerJeg sier ja, takk til både McD og Burger King (jeg sier bare nei,takk til friterte ting som ikke er poteter). Litt ekstremsport takler jeg med glans av og til.
![]() |
#26 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativer
Ja, de mener selv at de gjør det, men jeg vil si at det ikke alltid er tilfellet. Lille har blitt dårlig av pommes frites i Norge, og i Sverige har jeg med egne øyne sett at betjeningen har fritert nuggets i frityren merket med "endast pommes". Jeg stoler ikke på de. De glutenfrie brødene er dog mye bedre i Sverige, både på McD og BurgerKing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lett rørt
|
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerDe glutenfrie hamburgerbrødene på McD inneholder egg, det er irriterende.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativer
Som hovedregel synes jeg McDonalds er bedre enn Burger King
![]() |
|
|