|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ny vaskemaskin, men hvilken? (Har kjøpt)
Men siden vi i Norge altså har fem års reklamasjonsrett, så vet du altså med sikkerhet at du har maskin i minst fem år. Det er ikke nødvendigvis noe dårlig kjøp å kjøpe den absolutt billigste maskinen, altså, hvis du synes det er greit å kjøpe maskin hvert femte år og ikke trenger ullprogram, forvask eller mer enn 1000 opm sentrifuge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ny vaskemaskin, men hvilken? (Har kjøpt)
Okei, mitt eksempel dårlig - ditt mye bedre.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny vaskemaskin, men hvilken? (Har kjøpt)Vi fikk ny maskin gjennom en reklamasjonssak når vår AEG plutselig slutta å virke tidligere i sommer. Pga diverse omstendigheter endte det opp med en Miele-maskin. Dette er en av de dyrere Mielemaskinene (ny pris er vel rundt 15.000). Vi fikk den uten å betale noe mellomlegg. Jeg må si at jeg var MYE mer fornøyd med min gamle AEG enn med Miele-maskina. Greit nok at Miele skal holde lenge, men maskina har allerede nå mindre kapasitet enn mange andre, lavere sentrifugehastighet, færre programmer å velge i osv osv. Miele er på mange måter sinker når det gjelder ny teknologi osv fordi de hele tiden skal sikre lang holdbarhet. De har mindre tromler fordi større trommelkapasitet og høyere sentrifugehastighet også gir større slitasje osv osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|