|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Passiv
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?
Jeg er veldig enig i at hun sier mye dumt. Det som var poenget og som kom frem i den tråden (må finne den før eller senere) var at det var mye som ble sagt om utseendet hennes i negativ forstand. Selv om de fleste sitter på en PK kjepphest og mener at en ikke dømmer så tror jeg vi gjør det. Tenk på FrP velgere (den måtte komme) de får tyn på grunn av partitilhørighet. La oss ta et tankeeksperiment, en som ser ut som en bimboblondine OG som er bærer av en FrP-pin, det hadde vært en veldig mange hadde dømt lenge før dama åpnet munnen. |
|
|
|
#82 |
|
Passiv
|
For noen men det handlet mye om botoxlepper og sånn til slutt. |
|
|
|
#83 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#84 |
|
Pauset
|
Jeg tenker at de som gidder pugge spørringer, nøsting og sånt, når det finnes verktøy som genererer dette.. ja da er man RAR. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg har ikke lest alle svar her. Jeg trodde ikke at jeg gjorde det, jeg trodde virkelig ikke det. Men så var jeg med om en opplevelse der jeg møtte noen som jeg bare hadde kjent på nett. Denne personen visste jeg var raus, varm, smart, intelligent og morsom. Og så møtte jeg denne personen live i en setting med mange andre mennesker. Vi stod og snakket en god stund og hadde det hyggelig. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Mother of Dragons
|
Hvorfor hadde du ikke blitt kjent med personen? Var det på grunn av utseendet?
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, på grunn av utseendet. Personen har Jeg hadde snakket med vedkommende en kort stund og så sansynligvis gått videre. Men nå visste jeg jo hva denne personen stod for og vi hadde det kjempehyggelig. Sist redigert av Pelen : 18-09-09 kl 20:39. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg er vel ikke bedre enn at jeg gjør meg mine syndige tanker om folk som enten ser altfor "utlevde" ut, kler seg som bimboer, har hentesveis eller går med merkelige klær.
|
|
|
#89 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Hmm. Når jeg er på butikker (spesielt klesbutikker) har folk en tendens til å spørre meg om hvor de finner "denne toppen i blå". Det virker faktisk som om det skjer oftere og oftere
|
|
|
#90 |
|
Passiv
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Her er den tråden om den vi omtalte så lite pent. Det var lov fordi hun hadde et selvvalgt utseende tror jeg. Har ikke lest hele tråden igjen men her er den om ikke annet. |
|
|
|
#91 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Slike damer tilstår jeg glatt at jeg dømmer etter utseende. Min fordom sier rett ut at hun er mindre intelligent.
|
|
|
#92 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#93 |
|
Passiv
|
Eh. Du får ikke autogenerert sql for litt mer avanserte greier, Joika. :hvisker: |
|
|
|
#94 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rar på svensk da, eller?
|
|
|
#96 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg forhåndsdømmer daglig. Anbefales på det varmeste! Det innebærer nemlig at man blir positivt overrasket når man blir bedre kjent med folk.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Ja, jeg gjør det.
|
|
|
#98 |
|
Pauset
|
Fyttekatta. Jeg skal aldri jobbe med databaser og sql. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Det Teo sa, at det er grundig dokumentert at man til og med behandler pene BARN bedre enn de mindre pene, fikk jeg til min store gru oppleve i fjor. Altså, det skrekkelige er at jeg sikkert har gjort det ofte, med mange barn, men her ble jeg obs på det.
|
|
|
#100 |
|
Textrovert
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Min eldste sønn var veldig pen som baby og småbarn. Alle bare oiet og akket seg når de så han på bussen, i butikken, osv. og det var ikke måte på. Selvsagt ble jeg stolt, men samtidig veldig redd for at han skulle bli skikkelig oppesen. Men etter hvert ble utseendet hans mer vanlig, og det var egentlig en lettelse, for jeg ville at han skulle være mer enn "det peeeeene barnet". Han har likevel alltid vært av det penere slaget, og for meg, som alltid har hatt store komplekser pga. utseendet mitt, er det veldig deilig å se hvordan han har det bra med seg selv. OK, han klager over hudormer og manglende øreflipper (
|
![]() |
|
|