|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?
Blonds have more fun.
|
|
|
#103 |
|
Passiv
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg pleier å si at ved behov kan man få kalle meg mørk blond jeg. |
|
|
|
#104 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Åja! Ofte i jobbsammenheng. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
can-jur
|
Men kvinner er kvinner værst.
|
|
|
|
#106 |
|
Mother of Dragons
|
Get the fuck real.
|
|
|
#107 |
|
Absolut ateist
|
Høh, jeg fikk den i uke 37 en gang. Hun hadde ikke turt å spørre før, for hun var jo ikke sikker.
|
|
|
#108 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har alltid hatt store bryst, og som 20-åring hadde jeg fått penger til bursdagen. Ville kjøpe fin og passe bh, og gikk i en undertøysforretning. kikket litt, og damen sa rett ut "Jeg tror denne butikken er litt for dyr for deg".
|
|
|
#109 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Hva ER det med butikkansatte??
|
|
|
#110 |
|
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Har mang en opplevelse med butikkansatte ja. Om det er på grunn av vekt, eller på grunn av bekledning er jeg ikke sikker på. De meste av butikkopplevelsene tror jeg har med bekledning å gjøre. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Vet ikke akkurat om det var utseendet, men ei jeg studerte sammen med, og som jeg seinere ble veldig god venninne med, hadde som førsteinntrykk av meg at jeg var overlegen og arrogant. Sannheten var at jeg var ny på universitetet, og veldig usikker.
|
|
|
#113 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#114 |
|
Textrovert
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?En gang kom venninna mi (som er overvektig) inn på lunsjrommet der hun jobbet i England. En av sjefene hadde bursdag, og hadde med kake som alle sto og spiste. Da sa sjefen til venninna mi: "Oh, I would have offered, but you are probably on a diet".
|
|
|
#115 |
|
|
Tenk å være så heldig å ha en så snill sjef, som tar så mye hensyn. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
© All rights reserved
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
En Som Trener
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg kommer ikke på noe særlig når det gjelder meg selv. Vel, jo...når jeg skulle på prøvetime til frisøren før bryllupet så antok hun at jeg var gravid, men jeg var dessverre bare feit. Hun ble mer flau enn meg når jeg fortalte at jeg ikke var gravid da.
|
|
|
#120 |
|
En Som Trener
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Og jo, jeg var 6 mnd på vei (og meget overvektig) med førstemann. Jeg kom på biblioteket og spurte damen bak skranken hvor de hadde bøker om svangerskap og fødsel. Hun spratt opp og utbrøt, ja da må vi jammen forte oss gitt, du ser jo ut som om du skulle født i går!
|
![]() |
|
|