Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du blitt dømt etter utseende?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-09, 01:16   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du blitt dømt etter utseende?

Jeg kommer ikke på noe særlig når det gjelder meg selv. Vel, jo...når jeg skulle på prøvetime til frisøren før bryllupet så antok hun at jeg var gravid, men jeg var dessverre bare feit. Hun ble mer flau enn meg når jeg fortalte at jeg ikke var gravid da.

Ellers har jeg en bror som er verdens snilleste, mest sjenerte gutt. Men etter at han ble samboer med en frisør så endret han litt stil og utseende (titt og ofte) og jeg glemmer aldri en tur opp Karl Johan sammen med ham. På tross av mitt kjedelige trauste utseende og at han trillet min sønn i barnevogn, så ble vi nørmest fotfulgt av en vekter helt fra Arkaden til Egertorget. Han var i alle butikker vi var i hvertfall. På den tiden hadde min bror blå hanekam og piercinger i alle bauger og kanter. Og en punkete klesstil. Og de blikkene han fikk og kommentarer fra folk som akkurat hadde passert oss glemmer jeg aldri! Gjett om skinnet kan bedra!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.