|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns DU barn bør kunne for å være hjemme/ute alene?10,5 åringen her har vært alene hjemme fra han var ca. 5,5 år. Slik du beskriver dine, kan lett overføres til min gutt. Han er en rolig, sindig gutt, realist på sin hals og svært selvstendig. Jeg begynte å gi han lov til å være hjemme når jeg skulle en snartur på butikken, 2 min. herfra, for så å utvide etterhvert. Han gikk hjem alene/med kamerater fra skolen etter en knapp uke og trives veldig godt med rolige ettermiddager frem til vi kommer hjem. Han ringer om nødvendig og vi har snakket om brann, skumle menn som ringer på (har faktisk skjedd, dvs. tiggende utlendinger) osv. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns DU barn bør kunne for å være hjemme/ute alene?10,5 åringen får ikke være alene med 4 åringen fordi han rett og slett ikke takler ham når han slår seg vrang. Jeg har dog hatt 10,5åringen som barnevakt når jeg var i Tupperwareselskap i nabohuset, ellers ikke. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva syns DU barn bør kunne for å være hjemme/ute alene?Jeg har en fire og en sjuåring (gutter begge to) og ingen av de har vært alene hjemme enda. 7-åringen kunne nok fått lov en halvtimestid nå om han vil. Jeg synes ikke en femåring skal være alene hjemme.
|
![]() |
|
|