|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg kler sterke farger. Smaragdgrønt, ceriserosa, høyrødt, turkis, lilla og kongeblått, dessuten svart. Jeg slipper også pent unna med pasteller. Det jeg ikke kan ha er limegrønt og diverse grønn- og gulfarger. Alt som heller over mot blått går fint.
|
|
|
#43 |
|
intro
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Fordelen med å være ensporet i fargeveien er for øvrig at det er effektivt å handle klær. Jeg fyker rett bort og skanner stativene med mine farger, og så er det bare å gå ut igjen.
|
|
|
|
#44 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?
Haha, samme her. Digger butikker som sorterer etter farger!
|
|
|
#45 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg kler meg stort sett i sort. Forsøker i nye og ne og dra meg ut i noe mer farger, og det finnes innslag av petrol, myk cerise og blått i garderoben min. Jeg synes selv jeg kommer unna med sort altså, men er nok egentlig litt for lys til det, sånn egentlig...
|
|
|
#46 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Fargemessig er jeg liksom verken varm eller kald, noe som er en fordel. Jeg er nok egentlig en slags sommertype, med naturlig lyst hår og blå øyne, og bør nok gå rundt i pastellfarger, noe jeg ikke kan fordra. Jeg har et og annet antrekk i nyanser av babyblått/beige/offwhite/"gammelrosa", ellers går det i sterke farger. Jeg tror at man kler best det man selv føler seg komfortabel med. Det jeg går mest i er svart, mørkeblått, grønt, turkis, rødt, mørkebrunt og noen nyanser av lilla og rosa.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Det går mye i svart, grått, blått og litt brunt hos meg. Om sommeren blir det litt flere farger. Jeg inbiller meg at jeg kler blått ganske bra og jeg elsker petrolblått og dype/mørke turkisfarger. Skal handle litt mer i den fargetonen nå. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er lys og blåøyd med litt gul undertone i huden. Jeg ser helt skrekkelig ut i beige og pasteller. Jeg kler sort og skarpe farger. Grått går også. Jeg elsker plommefarger og lillatoner og går mye i det. Noen grønnfarger går også men de kan ikke være for blasse. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg kan si hva jeg ikke bruker. Det er gult, oransje, alt av bleke farger inkludert lys grå.
|
|
|
#51 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Svart, blått, lilla, rødt, hvitt, grått.
|
|
|
#52 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Favorittfargen er petrol. Har mange topper i denne fargen.
|
|
|
#53 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er for tiden veldig glad i isblå, støvblå og petrol, men jeg har tidligere brukt mye sort og høstfarger. I perioder har jeg brukt en del rødt. På sommeren bruker jeg mye hvitt.
|
|
|
#54 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg kler kalde farger, og er glad i klarrødt, lilla, svart, grått, hvitt og enkelte kalde rosa- og blåtoner. Jeg kler ikke varme farger særlig godt, og har vel egentlig aldri hatt klær i brunt, grønt eller gult, eller fersken, for den saks skyld, for det får meg til å se forferdelig sykelig ut.
|
![]() |
|
|