|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?
Sånn er jeg også. |
![]() |
![]() |
#22 |
Borte
|
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?Jeg blir imponert over alle som er så flinke til å handle og ta tak i krisesituasjoner.
![]() |
#23 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?Jeg er superpysete egentlig, men jeg handler når jeg står oppi det.
![]() |
#24 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?Jeg blir kald og rolig i krisesituasjoner, tar ofte kommandoen og gjør det jeg kan. Etterpå får jeg reaksjon, men ikke alltid. Kommer ann på hva som har skjedd.
![]() |
#25 |
Originala
|
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?Jeg vet ikke helt. Det kommer nok litt an på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?Jeg er god på kriser, det har jeg blitt etter mange år i jobb med akutt syke. Jeg er rolig, handler og står i det. Kan kanskje virke kald på enkelte.
![]() |
#27 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?Jeg har det med å gå rundt meg sjøl et par ganger før jeg får samlet tankene, og handler... Jeg har ringt etter ambulanse et par ganger i forbindelse med ulykker. Da har andre allerede kommet til og utført førstehjelp.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?Jeg har vært i krisesituasjon noen ganger, og jeg stivner helt før jeg begynner å gråte. Deretter klarer jeg å hente meg inn og tenke sånn høvelig rasjonelt. Det rare er at jeg aldri klarer å huske nødnummer når det er virkelig krise.
![]() |
#29 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?I de situasjonene jeg har opplevd har jeg vært rolig og fattet.
![]() |
![]() |
#30 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?Jeg handler og er rolig til faren er over. Vanligvis litt gullfisk, men all kunnskap jeg trenger popper opp når jeg virkelig trenger den.
![]() |
#31 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?Man kan tro alt en vil, men en vet ikke før en har vært der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?For meg kommer det an på. Er sambo der har jeg en lei tendens til å miste helt fokus, få panikk og overlate alt til ham.
![]() |
#33 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?Jeg blir iskald og handler på autopilot i kriser. Blir veldig streng, på en måte. Og effektiv.
![]() |
#35 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?Jeg tror det kan vippe begge veier hos meg. Jeg blir helt klart rolig og kommandant når det skjer noe med ungene, stø som et fjell da eldste ble hentet i sykebil som 2-åring, jeg er stor, sterk, trygg og god. Da gubben ble hentet i sykebil ble jeg helt tussete og idiot, ikke det at jeg hadde kunnet gjøre noe fra eller til i det hele tatt, men det var egentlig en fillesak og jeg bare ramlet helt fra hverandre.
![]() |
#36 |
awesom
|
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?
Sånn er jeg og! Når noen andre har tatt over og jeg er "ferdig" så får jeg skjelvetak sånn at jeg nesten ikke får til å snakke.
![]() |
#37 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?Jeg blir analyserende, iskald og rasjonell, og hjernen min henter plutselig fram long forgotten kunnskap som er superrelevant til akkurat den situasjonen. Ganske fascinerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|