|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mascara uten pandaøyneKanskje Estee Lauder Double Wear Zero Smudge Lengthening Mascara hadde vært noe for deg? Jeg bruker denne, og er veldig fornøyd. Fungerer vel på samme måte som Kanebo 38, fjernes med varmt vann. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Mascara uten pandaøyneTakk for mange gode svar.
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Mascara uten pandaøyneAh, hvis du gnir øyne så går det galt med den jeg bruker også ja. Den vannfaste tåler en del av det også, men ikke den jeg bruker til daglig. Jeg har øvet meg leeenge på å la øynene være i fred når de er malt opp ja. |
|
|
|
#27 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mascara uten pandaøyneJeg kjøpte Kanebo 38, men kan ikke bruke den. Jeg ble svart under øynene og så ut som en panda. Jeg sverger til blinc og er aldri svart, ei heller hvis jeg har sovet med mascaraen på. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mascara uten pandaøyneHar du prøvd den fra Loreal som skal tas på i to omganger?Først en hvit primer,også selve mascaraen. Den smitter ikke av og må vaskes bort i minst 38 grader. Sitter som støpt på mine vipper.
|
|
|
#30 |
|
En Som Trener
|
Sv: Mascara uten pandaøyneL'oreal Telescopic waterproof. Sitter dønn fast. Husk å bruke sminkefjerner for vannfast mascara.
|
![]() |
|
|