Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nanook, kjøpe hvor, erfaringer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-09, 16:09   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nanook, kjøpe hvor, erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Jeg skal med det første innrømme at jeg ikke er noen stor Reima elsker.
Brukte kun det når guttene var helt små, men nå blir bruken for hard.
Reima Tec+ har jeg ikke prøvd, og vet at den skal tåle mer men har blitt til at jeg har lagt min elsk på TTH og brukt det merket.

Nå synes jeg ikke TTH har noen som jeg har lyst på.

Det er ikke noe spes flott med Nanook dressen heller, men den
ser helt grei ut og skal jo være kjent for kvalitet.

Har vurdert merker som Molo (synes den eplegrønne er så fin), Po.p (litt kjedelig i fargene...), Color Kids (vanskelig å få kjøpt i Norge. Eller?).
Men har null erfaring med vintertøy fra de merkene. Bare hørt
en og annen snakket godt om dem.

Så ikke godt å si hva jeg ender opp med.

Reimatec + tåler mye mer enn de vanlige reimaene som ikke tåler noe av barn som er i bevegelse, men de ser jo ikke så spreke ut de heller. Obs sin friends-dress kom bra ut i test og er billig, jeg hadde nesten vurdert den om jeg hadde trengt dress i år tror jeg. Minsten har fått en nudelig trolldress, men for han er myk og lett viktigere enn slitestyrke.

Men det jeg egentlig skulle svare på: Colorkids, de har i hvertfall mye jakker og bukser i det merket på intersport. Jeg har ikke sett etter dresser, så jeg vet ikke om de har eller ikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.