|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!
Jeg skjønte det |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Ko dikkan syntest om detta? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
intro
|
Bildet på førstesiden var kult og virket lite forstyrrende, men jeg likte ikke så godt den tekstboksen der ulike ord "flasher" inn fra sidene - f.eks. under Event-personal. Det aller verste er uansett fancy Flash-introer, synes jeg. Styrer man unna det, er man et godt stykke på vei.
|
|
|
|
#27 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Ikke se på www.politi.no i hvert fall.
|
|
|
#29 |
|
heimføing
|
Nope. Når jeg ser en sånn strek som begynner å tegne seg, så trykker jeg cmd+w og går videre. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Jeg misliker i grunnen også sider som tvinger meg til å innstallere plug-in-er.
|
|
|
#31 |
|
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Jeg tenker som så å ha en introside med et sykt imponerende bilde, altså ET bilde, type "Yep, we did it! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hertuginne
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Flash er skikkelig lite populært hos meg, i hvert fall. Det er vel det mest misbrukte verktøyet for nettsider som noen gang har vært oppfunnet. Bittelitt er greit, mye blir helt blæh!
|
![]() |
|
|