Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-09, 16:59   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det hender vi leser i blogger vi ikke har tilgang til, for å følge med - det finnes jo blogger som ingen modder har fått tilgang til, og vi har som oppgave å følge med på at reglene overholdes på hele forumet, inkludert i bloggene. (Jeg tviler på at noen bruker veldig mye tid på å lese slike blogger; det er tross alt mest som privatbrukere vi er her. ) Vi pleier ikke å delta/kommentere "sosialt" i blogger vi ikke har fått tilgang til, men om vi synes det er nødvendig, kan vi poste en påminnelse eller advarsel i en lukket blogg. Det er forskjell på å delta som privatbruker og i egenskap av moderator.

Ok. Med tanke på hvor runde reglene på FP er mht hva man kan og ikke kan skrive og mene, så lurer jeg virkelig på hva i alle dager man kan poste i en blogg som krever advarsel? Jeg mener, det kan jo ikke være nakenbilder, det vet jeg at man ikke får advarsel for

Så da begynner jeg å tenke at det kanskje er andre brukere man rakker ned på og slenger dritt om?

Jeg har blogg, men kjenner at jeg er litt sitron-gretten på hele opplegget. Selv om min erfaring er at det er mye fjasing og koze-zmose i bloggene, så har jeg enda til gode å se at det er særlig der som ikke kunne vært i M1 eller M2. Så egentlig tror jeg ikke at man går glipp av så mye Viktige Saker (men så har jeg sikkert ikke tilgang til de mest jucy heller da )

Men summa summarum så synes jeg det er litt trist at mye fjas flytter seg inn i bloggene. Det er mange koselige tråder der som kunne ha blitt herlige fjasetråder om de lå litt mer åpent til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.