Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Det hender vi leser i blogger vi ikke har tilgang til, for å følge med - det finnes jo blogger som ingen modder har fått tilgang til, og vi har som oppgave å følge med på at reglene overholdes på hele forumet, inkludert i bloggene. (Jeg tviler på at noen bruker veldig mye tid på å lese slike blogger; det er tross alt mest som privatbrukere vi er her. ) Vi pleier ikke å delta/kommentere "sosialt" i blogger vi ikke har fått tilgang til, men om vi synes det er nødvendig, kan vi poste en påminnelse eller advarsel i en lukket blogg. Det er forskjell på å delta som privatbruker og i egenskap av moderator.
Ok. Med tanke på hvor runde reglene på FP er mht hva man kan og ikke kan skrive og mene, så lurer jeg virkelig på hva i alle dager man kan poste i en blogg som krever advarsel? Jeg mener, det kan jo ikke være nakenbilder, det vet jeg at man ikke får advarsel for 
Så da begynner jeg å tenke at det kanskje er andre brukere man rakker ned på og slenger dritt om? 
Jeg har blogg, men kjenner at jeg er litt sitron-gretten på hele opplegget. Selv om min erfaring er at det er mye fjasing og koze-zmose i bloggene, så har jeg enda til gode å se at det er særlig der som ikke kunne vært i M1 eller M2. Så egentlig tror jeg ikke at man går glipp av så mye Viktige Saker (men så har jeg sikkert ikke tilgang til de mest jucy heller da )
Men summa summarum så synes jeg det er litt trist at mye fjas flytter seg inn i bloggene. Det er mange koselige tråder der som kunne ha blitt herlige fjasetråder om de lå litt mer åpent til.