|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Superfit er en del bredere enn Ecco, er de ikke? Da utgår de for mine barn.
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Vi endte opp med Geox. Valget sto mellom dem og Superfit, og vektforskjellen var så minimal at den egentlig ikke var merkbar. Geox passet bedre på foten til min smalbente sønn med høy vrist, Superfit var "løsere" i formen samt større i størrelsen, og satt ikke like godt. Prisen var den samme, og heldigvis hadde jeg kommet til siste klipp på skoklippekortet, så jeg fikk dem til halv pris.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Jeg kjøpte Ecco goretex vintersko til fireåringen. De virker veldig bra, lette og med god strammemekanisme. Dyre var de, men jeg brukte halv pris klippet på lojalitetskortet til Sannergata skotøimagasin. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Nå ser jeg at du har kjøpt, men for aqndre kan jeg fortelle at Timberland sine Goretex var både lette og fine. (brune med litt blått eller lysegrå med litt råsa i skinn eller "skinn" - usikker der). Intersport.
|
|
|
#25 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Glitter: Endte du opp i Sannergata? Må en tur ut og sjekke ut vintersko til storebror, og den butikken er ganske nærliggende å gå til.
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?
Takk for tips, det er greit å vite til en annen gang. Jeg liker Timberland.
Ja, i Sannergata.
|
|
|
#27 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Vi liker Viking godt; sitter fint på foten til Bøllen og holder varm og tett. Modellen vi har kjøpt i år heter Play GTX:
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har kjøpt disse i sølv, og de er virkelig lette og gode. Jeg gleder meg til de skal testes ute, og håper de står til forventningene!
|
|
|
#29 |
|
Har tro på forbedring
|
Superfit (og sikkert ecco også) opererer med 3 ulike lester på skoene sine, så noen modeller er smale, andre brede.
|
![]() |
|
|