|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Skal rømme
|
Sv: Noen som har peiling på bilstol?Besafe er noe herk i allefall. Noe dritt å montere, og passer egentlig best i veldig store biler med helt horisontalt baksete. Hvis ikke blir setet veldig bratt og helt upassende for unger som ikke kan sitte alene hvertfall.
|
|
|
#22 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har peiling på bilstol?
Jeg har aldri hørt det før, og hører hva dere sier. Likevel tror jeg nok vi heller vil forsøke å stramme så godt vi kan altså. Evt. stoppe og ta av litt etter hvert når vi skal på langtur. Vi har alle på oss ytterklær i bilen, og det er bare på lengre turer vi tar av etter hvert vinterstid. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noen som har peiling på bilstol?Vi har også på oss jakker i bil. Ungene sitter ikke i dresser i bilen da - bare tynnere allværsjakker. Hadde det vært snakk om boblejakker og vinterdresser så ser jeg poenget, men så lenge jeg kjenner skuldrene godt definert gjennom jakken så har vi jakkene på. Jakkene er jo ikke tykkere enn f.eks. en ullgenser.
|
|
|
#24 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noen som har peiling på bilstol?Tynn jakke bruker vi og frem og tilbake til butikken/barnehagen og. Men om det er for i tar vi det av. På vinteren gjør det jo at det tar lenger tid å sette seg i bilen.. fordi vi kler på inne. Går ut i bilen hvor vi må kle av igjen, for å så kle på igjen når vi er fremme. Men sikkerheten er viktigst. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Noen som har peiling på bilstol?Jeg ser poenget med tykke dresser ja... og trolldressen vår er nok på grensa, selv om jeg egentlig synes selene ligger ganske greit inntil der. Vi får dra av den dressen før biltur kanskje, det føles bare så iskaldt å ta den av idet barnet settes inn i bilen. Hvis man kommer ut hjemmefra og skal et sted innendørs er det nok greit, men når man har vært ute og lekt, det er kaldt ute og man må kle av dressen utendørs for å plassere barnet i stolen.... brrrr.
|
![]() |
|
|