Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gutter som må sitte når de tisser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-09, 11:22   #201
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Jeg må fnise litt av spørreundersøkelsen i VG:

Sitat:

Sitter du og tisser?
1. Ja, det er helt ok. 49.08%
2. Nei, det er unaturlig. 40.31%
3. Ja - men jeg er kvinne. 10.59%

Antall stemmer: 23227

Flertallet er unaturlige.

Gammel 01-10-09, 11:28   #202
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Den sammen urologen mente også at urinsølet rundt toalettet ikke var noe problem. Urin er rent og det luktet bare litt vondt.
Kanskje løsningen var å lære gutter og menn å tørke opp etter seg.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, da så.

Lurer på om han vasker badet sitt selv ...

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 11:31   #203
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må fnise litt av spørreundersøkelsen i VG:

Sitat:

Sitter du og tisser?
1. Ja, det er helt ok. 49.08%
2. Nei, det er unaturlig. 40.31%
3. Ja - men jeg er kvinne. 10.59%

Antall stemmer: 23227

Flertallet er unaturlige.

Gammel 02-10-09, 11:59   #204
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Nå er det offisielt, det er mandig å sitte og tisse. Martin Schanche kan ikke ta feil!! Visste heller ikke at det er en "Association Of Men Sitting Down When Peeing" på FB...

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 12:10   #205
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Det er stuerent for menn å tisse sittende [...]
"Vi må få sitterne ut av skapet [...]

Puns intended, tro?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 12:18   #206
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv om urin stort sett er sterilt når det kommer ut, så fortsetter det jo ikke å være det etterpå.

Gammel 02-10-09, 12:25   #207
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

"Det er stuerent for menn å tisse sittende [...]
"Vi må få sitterne ut av skapet [...]

Puns intended, tro?

Gammel 02-10-09, 23:34   #208
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Her står alle 3 gutten.
Vet ikke hvorfor det har blitt slik.
Ungene har styrt det selv.
Minsten slutte med bleie i ferien. Da var vi i Italia i 3 uker.
For å si det slik, mye offentlige doer man IKKE setter
små romper ned på.
Så var naturlig å lære han å stå.
Sitter selvfølgelig når det er behov for mer enn bare å tisse.

Har ikke noe i mot om noen lærer ungene å sitte.

Vi har to doer.
Den ene er det lite gris på. Den i 2 etg er det ofte mer på,
og det nok fordi det er den som blir brukt om morgenen.
Ikke like god kontroll tidlig på dagen kan det virke som.
De to eldste må tørke opp selv. Lillemann slipper den biten en
stund til.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 15:42   #209
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Tror ikke at noen av husstandens menn kunne finne på å sitte,egentlig bare fordi de er ikke vant til det ,men de kan tørke opp etter seg , her er policyen "sitt ,stå, ligg, flyvern- greit for meg, men søl og få kappet av.

( Ikke helt sikkert jeg ville følge det opp har lyst på barnebarn, og er vel noe knytta til akkurat den delen av Gubben, kapper vel egentlig av ham hue før, men de er ikke vant til at jeg kommer med tomme trusler så det virker.)

Stemmer det at det er skadelig for prostata å stå er det mulig terrorreskimet snur til sittetvang, liker guttungen og synes han skal leve riktig lenge slik at han kan forsørge sin gammle mor -og gubben...ja det var det der med å kappe av ham hodet før osv.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 17:18   #210
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uten å ha lest hele tråden så kjenner jeg at så lenge mine to eksemplarer med utovertiss etterlater doen ren og pen, så bryr jeg meg katta om de står eller sitter når de tisser. Minstemann her satt forresten til å begynne med (aldri tisset på potte, bare på do). Men det ble gris, det! Han satt, tissen stod, og strålen stod i taket Nå står han og holder på den, og da går alt så meeeeget bedre

Gammel 09-10-09, 17:51   #211
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes faktisk synd på menn som definerer seg selv som mann fordi de står når de tisser. Jeg ser for meg mannen til Claire stående foran do og tisse, samtidig som han tenker: "Nå er jeg skikkelig mann, altså!"

Her i huset er det ikke aktuelt å ha stående tissere. Heldigvis er mannen helt enig i dette, han har 2 brødre og mora var beintøff på å få alle til å sitte og tisse, så det ville ikke falt han inn å lære CHampion at det går an å tisse stående.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 18:16   #212
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg synes faktisk synd på menn som definerer seg selv som mann fordi de står når de tisser. Jeg ser for meg mannen til Claire stående foran do og tisse, samtidig som han tenker: "Nå er jeg skikkelig mann, altså!".

Unnskyld, men har jeg nevnt noe om min mann i denne tråden?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 18:26   #213
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett bilde av Claires mann. Han trenger ikke stå og tisse for å være mandig, altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 18:33   #214
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Heyh...trekker tilbake alt om at mine hankjønn osv......spurte akkurat gubben. Sitat:" man søler alltid litt, hva trodde du den seige gugga rundt dassen var?"

*Henter kappeverktøy*

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 00:10   #215
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 10-10-09, 17:46   #216
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Heyh...trekker tilbake alt om at mine hankjønn osv......spurte akkurat gubben. Sitat:" man søler alltid litt, hva trodde du den seige gugga rundt dassen var?"

*Henter kappeverktøy*

*henter spypose* Jeg har ikke spurt mannen, jeg vet ikke og etter denne tråden har jeg bestemt meg for å forbi uvitende.

(Det verste av alt, er at hver gang jeg ser denne tråden så rinner gamle NM-tråder meg i hu. Den typen som sa: "Hva har du lært på forum?" Jeg må ha lært litt mer enn dette, men det er i alle fall helt typisk en ting som jeg ikke hadde snøring på før forum - faktisk hadde jeg aldri tenkt på det en gang.)

Gammel 10-10-09, 17:52   #217
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen står. Stælken på 6 år sitter. Dersom førstnevnte griser, må han tørke og vaske opp etter seg selv. Genast, som de sier i Sverige.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 02:41   #218
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Somaliere sitter på huk på skåla med skoa på når de driter. For det er vanærende å la legemet komme i kontakt med et vantro dass.

Ffs, hvor vanskelig er det å innse at visse kulturelle kjønnsgreier er noe man bare må akseptere. Menn står og pisser. End of it. Jeg har til og med instruert personalet i barnehagen om at det blir oppvask om noe annet blir påtvunget.

Gammel 11-10-09, 03:54   #219
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Her i huset tisser begge hannkjønn stående.

Den eldste av dem gjør det fordi han selv har valgt det, og det kunne ikke falle meg inn å kreve at han skal sette seg, og den minste gjør det fordi at det faktisk blir mindre søl når han står, enn når han sitter.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 08:09   #220
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Somaliere sitter på huk på skåla med skoa på når de driter. For det er vanærende å la legemet komme i kontakt med et vantro dass.

Ffs, hvor vanskelig er det å innse at visse kulturelle kjønnsgreier er noe man bare må akseptere. Menn står og pisser. End of it. Jeg har til og med instruert personalet i barnehagen om at det blir oppvask om noe annet blir påtvunget.

Du kan jo ikke påstå at menn "står og pisser. End of it." som en generell kulturell regel. Så lenge så stor andel menn sitter og tisser, så må man kunne si at det er hipp som happ.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.