Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jævla kjerring! #%&!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 19:16   #81
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jævla kjerring! #%&!

Ja, er ikke det sykt irriterende?!?!

Hjemmefra kjører jeg alltid ut fra høyre til noe "alle" antar er forkjørsvei,
og opplever stadig vekk å få snerrende blikk og gestikulasjoner fra sjåføren fra venstre dersom jeg prøver å kjøre ut. Har de ikke hørt om høyreregelen liksom??

Gammel 09-10-09, 19:20   #82
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er sikker på at du ikke kjører ut fra et gatetun, appelsin?

Gammel 09-10-09, 19:22   #83
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

og opplever stadig vekk å få snerrende blikk og gestikulasjoner fra sjåføren fra venstre dersom jeg prøver å kjøre ut. Har de ikke hørt om høyreregelen liksom??

Her jeg bor er det vikeplikt for den som har oppoverbakke. Spesielt når det er vinter. Alle vet det, og det fungerer strålende det altså.

Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 19:23   #84
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hm, det vet vi strengt talt ikke uten at vi sitter på hverandre mens den andre kjører bil. For alt vi vet så kan det være at om jeg sitter på en av Värmlandsturene dine og du freser rundt i 90 og slipper gassen av sånn at vi skrenser gjennom 90 graders svinger i 89 km/t og du sier at "Jeg mener faktisk at dette er nødvendig, Esme" at jeg prøver å si at jeg er enig, men siden sentrifugalkraften har dradd munnvikene mine over øreflippene så greier jeg ikke å si noe annet enn "Iiii. Iiii."

Eller at når jeg kjører i Telemark så er det først når vi kommer bak gamle Hølje Kåsekåsa som aldri har brukt noe annet enn 2.giret og som har blikket stivt festet på veien 0,3 m foran bilen at når jeg sier "Se, Kanina, dette kan da for pokker ikke være nødvendig" at du er enig, bortsett fra at du får det ikke med deg fordi du har irritert deg over saktekjøringa mi sånn at du holder på med selvskading sånn at du skal ha en god grunn til å rusle deg av i fart når vi passerer Notodden sykehus.

Men om du alltid synes at absolutt alle kjører for raskt så er vi nok ikke helt enige om hva som er nødvendig eller ei. Jeg synes omtrent halvparten av andre sjåfører kjører for raskt og den andre halvparten for langsomt.

Nå ler jeg så jeg nesten griner her! På ordentlig! Meget levende argumentasjon. :ser for meg at jeg kjører i 89 gjennom svingene i Värmland:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 19:25   #85
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Er det et boligområdet du kjører ut i fra? For her jeg bor er det mange forkjørsveier som ser ut som og komme fra butikkområdet, men det er også bolighus der som ikke alle som ikke er kjennt vet om.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 19:25   #86
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Her jeg bor er det vikeplikt for den som har oppoverbakke. Spesielt når det er vinter. Alle vet det, og det fungerer strålende det altså.

Og her vi bor, har man vikeplikt for de som ikke må svinge. Man stopper ikke for biler fra høyre når det betyr at man i tillegg må rygge 30 meter for at vedkommende skal komme seg fram. Men ut på den ordentlige veien, er det høyreregel, og da er det litt skummelt siden de som kommer kjørende i den ordentlige veien tror de er på forkjørsvei.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 19:27   #87
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Er det et boligområdet du kjører ut i fra? For her jeg bor er det mange forkjørsveier som ser ut som og komme fra butikkområdet, men det er også bolighus der som ikke alle som ikke er kjennt vet om.

Det er faktisk både industri, butikk og boligområde innenfor det aktuelle krysset, så jeg skjønner ikke at det er så vanskelig. God sikt er det også, og tydelig at det ikke finnes vikepliktskilt.
Men jeg har jo vennet meg til å ikke kjøre til det smeller, da, nødvendig nok

Gammel 09-10-09, 19:28   #88
Slettet bruker
Passiv

Standard

Når jeg tenker over det så skjer det igrunnen stort sett aldri at jeg mener biler kjører for fort når jeg er ute og farter. Unntatt ungdommer som freser rundt i byggefelt med blacklights under bilene så det ser ut som batmobiler.

Det er ikke stil å kjøre for fort i tredvesona altså.

Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 19:29   #89
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jævla kjerring!!#%&!!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Noe av det som irriterer meg mest er når folk som har vikeplikt, kjører som rallyer mot kryssene og bråbremser rett ved avkjørselen, slik at vi som kjører der får hjerteinfarkt og ikke tror de skal stoppe. Hva fader tenker de med?

Ja, det er så sykt irriterende! Skjer hele tiden, hva tenker folk, altså. Jeg blir jo livredd.

Gammel 09-10-09, 19:29   #90
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du er sikker på at du ikke kjører ut fra et gatetun, appelsin?

Jada.
Når jeg kjører ut fra mitt eget tun, vet jeg å holde meg innenfor til de andre har kjørt forbi
:fikk lappen i fjor for svarte og kan alt ettersom jeg kjørte med kjørelærer i detta strøket:

( )

Gammel 09-10-09, 19:33   #91
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jada.
Når jeg kjører ut fra mitt eget tun, vet jeg å holde meg innenfor til de andre har kjørt forbi
:fikk lappen i fjor for svarte og kan alt ettersom jeg kjørte med kjørelærer i detta strøket:

( )

Ja, du kan le, du. Men rundt her er det endel gatetun ut mot en stor ikke-forkjørsvei, og det er helt tydelig at det er mange som ikke får med seg det store blå skiltet med kryss over rett før de kjører ut på den store veien. Flere enn én gang har jeg blitt tutet på og fått kjeft fordi jeg ikke stopper da.
Bra at du kan din teori, i alle fall.

Gammel 09-10-09, 19:57   #92
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chiffre, her.

Jeg er ikke sikker på hva du mener med "fartsregulering" her. 80 km/t er standard fartgrense utenfor tettbygd strøk, og fartsgrensen blir ikke satt ned pga. svinger eller veibredde. For at veien skal få høyere fartsgrense enn 80 må den derimot tilfredsstille krav til kurvatur, bredde osv.

Etter det jeg finner så settes fartsgrenser på hovedveier, dvs riksveier og europaveier og slikt, (altså, som sagt, småveier og slikt hvor man ikke ser fartsskilt har generell fartsgrense på 80 km/t) ut fra hvordan veien er utformet, hvordan lendet er, om det er oversiktilig eller ei, om det er mange avkjørsler, og det blir også til en viss grad tatt hensyn til faktisk fartsnivå, f.eks 85% percentilen, dvs den farten 85% av kjøretøyene holder seg under eller gjennomsnittsfarten.

Gammel 09-10-09, 20:31   #93
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som trafikant på en av norges styggeste veier vet jeg noe om å gi fingeren OG tute.
For jeg gjør begge deler, jeg kan til og med rulle ned vinduet og skrike faktisk.
Den retten forbeholder jeg meg når andre mennesker velger å sett mitt og mine barns liv i fare. Det er så mye sinnsyk kjøring rundt om!
Og de som SKAL fordi, UANSETT er de som er værst.
Jeg er lokallkjent både med vei og føre.
Ligger jeg i 40 i 80 sona er det en JÆVLA god grunn til det.
Men forbi, det skal de.
Og hvem kommer da som førstemann til ulykken?
For noen må jo faktisk hjelpe idiotene som tror 80 km i timen betyr at man MÅ kjøre i 80..... uansett vær og føre....

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland

Sist redigert av Floksa : 09-10-09 kl 20:36.
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:46   #94
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Etter det jeg finner så settes fartsgrenser på hovedveier, dvs riksveier og europaveier og slikt, (altså, som sagt, småveier og slikt hvor man ikke ser fartsskilt har generell fartsgrense på 80 km/t) ut fra hvordan veien er utformet, hvordan lendet er, om det er oversiktilig eller ei, om det er mange avkjørsler, og det blir også til en viss grad tatt hensyn til faktisk fartsnivå, f.eks 85% percentilen, dvs den farten 85% av kjøretøyene holder seg under eller gjennomsnittsfarten.

Jada, avkjørsler er viktig for fastsettelse av fartsgrense, og noen strekninger med stor trafikk og/eller mange ulykker har fartsgrense 70 km/t, men hvor finner du reglene om utforming av veien og faktisk fartsnivå?

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:10   #95
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At dere gidder å hisse dere opp så dere viser fingeren, skriker og tuter av sinne! Det er jo slett ikke verdt det, og det gjør ikke egne kjøreegenskaper noe bedre - heller omvendt. (åh, nå kan jeg bruke -smileyen! DET er ikke ofte det!). Å tute for å gi beskjed om at "nå skaper du fare" er noe annet da.

Det er ikke ofte jeg har fått fingeren i trafikken men når det har skjedd har jeg sørget for øyekontakt, smilt, også geipet tilbake Også kjørt rolig videre. Hehe.

Veien jeg bor på er en forkjørsvei ut på hovedveien borti her - alle 4-5 veiene ut på den veien er forkjørsveier, men det virker som det bare er de som er lokalt oppvokste som vet det. Man ser an sjåføren - kjenner man dem igjen vet man at de stopper. Er de ukjente av utseende stopper de ikke

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jammen Kanina da, alle vet jo at han Anton går kveldsskiftet på verftet denne uka, og da er han ferdig kl 1715, og med hans vanlige sykkelhastighet er han kommet til sving nr 3 nå. Det er ingen grunn til å bremse i de to første svingene. Og det er bare Runar og Kåre som er på elgjakt i helga, og teigen deres er bak sving nr. 7, så det er veldig liten sjanse for å treffe elg de første svingene. Dessuten har ikke han Pelle politi kommer over ferja i dag, så det er ingen fare for fartskontroll.

Jepp, sånn var det der jeg bodde før - der vi hadde 4 naboer...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:25   #96
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De fleste svinger er vel doserte slik at det går noenlunde av seg selv å regulere fart inn i svingen, er de ikke?

Og så tror jeg de FLESTE skjønner forskjellen på en lang bilrekke som tilfeldigvis ligger etter hverandre fra fjellet, og en kø av irriterte folk bak en fyr som ligger "akkurat i farsgrensen" (men bremser unødig ned i alt av kurver og - ikke minst - tunneler!). Man ser det på flyten, og på avstanden på bilene bak. Og på ansiktsuttrykkene, om man har godt syn.

Gammel 09-10-09, 21:33   #97
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chiffre, her.

Jada, avkjørsler er viktig for fastsettelse av fartsgrense, og noen strekninger med stor trafikk og/eller mange ulykker har fartsgrense 70 km/t, men hvor finner du reglene om utforming av veien og faktisk fartsnivå?

Altså, nå har jeg letet meg frustert og sur etter «NA-Rundskriv 01/16 Kriterier for fartsgrenser utenfor tettbygd strøk» som skulle ha ligget på nettet et sted, men jeg finner det bare ikke.

Det som jeg finner og som er nærmest da, men jeg vet at det ikke er autoritativ kilde altså er

NAF:

Sitat:

Når det gjelder hovedveiene, ser vi ofte at disse kan være skiltet med alt mellom 70 og 110 km/t. Hvor det er hvilken fartsgrense kommer mye an på hvordan veien er utformet. Er det fysiske midtdelere mellom kjørebanene? Hvor bred veiskulder er det? Hvordan er sideterrenget, er det fjellknauser og tett skog eller åpent lende? Er det en eller flere filer? Hvor mange på- og avkjørsler er det på strekningen? Hvordan er kryssene utformet? Er det krappe eller slake svinger langs veien? Alt dette og mer til er med på å avgjøre hvilken fartsgrense som settes. Men i bunn og grunn kommer alt tilbake til den samme grunntanken: Hva tåler en menneskekropp dersom ulykken er ute.

Og fra TØI Transportøkonomisk institutt

Sitat:

Prinsipper for fastsettelse av fartsgrenser

Fartsgrenser kan fastsettes etter ulike prinsipper, som medfører ulike fartsnivåer og har ulike konsekvenser for framkommelighet, trafikksikkerhet og miljøforhold. Fire prinsipper har vært drøftet internasjonalt (Nilsson og Roosmark 1976, Jørgensen med flere 1985, Vägverket 1997):

1. Å tilpasse fartsgrensen til faktisk fartsnivå, uttrykt f eks ved 85% fraktilen (den fart 85% av kjøretøyene holder seg under) eller gjennomsnittsfarten. Tanken bak dette er å sette fartsgrensen slik at de fleste overholder den.
  2. Å variere fartsgrensen etter vegstandarden, uttrykt f eks ved veggeometri eller antall avkjørsler pr km veg. Veger med god geometri eller få avkjørsler gis høyere fartsgrense enn veger med dårlig geometri eller mange avkjørsler.
  3. Å fastsette fartsgrensen på grunnlag av menneskets toleransegrense for biomekaniske støt (Nullvisjonsfartsgrenser). Fartsgrensen bør da ikke være høyere enn 30 km/t på veger der fotgjengere ferdes, ikke høyere enn 50 km km/t i kryss der motorkjøretøy kan treffe hverandre fra siden, og ikke høyere enn 70 km/t på veger der møteulykker mellom motorkjøretøy kan forekomme.
  4. Å velge fartsgrensen slik at de samlede samfunnsøkonomiske kostnader til å avvikle trafikken, det vil si summen av ulykkeskostnader, tidskostnader, kjøre*tøys driftskostnader, miljøkostnader og vegholdskostnader, blir lavest mulig. En fartsgrense fastsatt etter dette prinsippet kalles optimal fartsgrense.
I praksis brukes nesten alltid en blanding av de ulike prinsippene for fastsettelse av fartsgrenser. I Norge legges det stor vekt på avkjørselstetthet når fartsgrenser fastlegges. Det legges også vekt på om gang- og sykkeltrafikk er blandet med biltrafikk eller atskilt fra denne.

Gammel 09-10-09, 21:51   #98
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det er ikke ofte jeg har fått fingeren i trafikken men når det har skjedd har jeg sørget for øyekontakt, smilt, også geipet tilbake Også kjørt rolig videre. Hehe.

Det er faktisk ganske morsomt å smile og vinke når noen ligger bak og blinker med lysene og ikke har tid til å vente til jeg har passert bilene i høyre felt sånn at jeg får lagt meg inn.

Og Esme, vi har da ikke 110 i Norge? Sverige har.

Gammel 09-10-09, 22:14   #99
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Skulle ønske vi hadde den regelen med at man ikke hadde vikeplikt i oppoverbakker om vinteren her og (bor i bakkeby).

Ellers virkelig HATER jeg at folk ikke bruker blinklys. Det ødelegger hele trafikkbildet.

Jeg tuter svært sjelden, men ble rygget på, dvs ikke rygget på da jeg lå på hornet utenfor polet. Var ikke så fornøyd da, handlet vin med sjelvende hender etterpå.

Jeg blinker også på alle uten kjørelys. Jeg var i en nestenulykke pga bil uten lys.

Gammel 09-10-09, 22:27   #100
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Og så har vi alle de flinke damene på rundt 50+ som står på kravene i rushtiden og nekter å flette, de er særdeles sjarmerende.

Og gud vet hvor mange ganger jeg har holdt på å få noen i siden i tofelts rundkjøringer. Enkelte tror visst at man kan ligge i høyre og kutte rett over rundkjøringen.

Jeg innrømmer glatt at jeg er altfor mye irritert i trafikken, det er for mange ELENDIGE sjåfører der ute!

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.