|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Shake it out!
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?
|
|
|
#43 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?
Ja, det er en stor bonus med hele FB. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Nytte? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?"Åffer ska alt værra så nytti bestandig a?" |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Dette var altså ikke ment som kritikk av fjesboka på noen måte, bare litt undring. Og ikke minst at jeg til tider er usikker på om det er kosher å bruke den i jobbsammenheng, som jeg i ny og ne gjør. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Jeg bruker den til nyttig privat svada. Men, det har vel kanskje også sammenheng med at jeg har en jobb hvor det virkelig ikke ville ha tatt seg ut å bruke FB til å komme i kontakt med folk. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Bare svada, men det er jo hyggelig å treffe igjen gamle kjente også. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Bruker det litt til å holde kontakt med mennesker jeg ellers IKKE ville ha kontakt med. På den annen side kan det jo være en grunn til at jeg ikke har kontakt med dem til vanlig da... |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Jeg har fått igjen kontakt med mennesker jeg ikke har sett på 20 år. Det er vel til sammen en 15-20 stykker. Kjempekost selv om det ikke er daglig snakk. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Ikke mye nytte kanskje. Men å ha det litt gøy er vel også litt nyttig.
|
|
|
|
#55 |
|
Nybegynner
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Jeg fant igjen en gammel venninne jeg ikke hadde snakket med på ti år, så litt nytte har jeg hatt av FB.
|
|
|
#56 |
|
Nybegynner
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Jeg har forresten også brukt FB da jeg skulle arrangere gjenforeningsfest for ungdomsskolen. Da var det ekstremt nyttig!
|
|
|
#57 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Jeg har i hvert fall venner som bruker FB som en ren infokanal for sin offentlige stilling. Det går bra med denne (foreløpig). H*n bruker det ikke mye til Hvilken sexstilling foretrekker du og zånn, da.
|
![]() |
|
|