|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutter som må sitte når de tisserHmmm kultur smultur trur ikke jeg legger meg oppi åssen gubben velger å tisse så lenge seig gugge forsvinner rundt skåla. Litt grenser for detaljestyring innenfor intimsfæren har tom. jeg. : pikking my battels: |
|
|
|
|
|
#222 |
|
Glad
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserHer i huset må den som søler tiss vaske opp selv. Ergo sitter man på do. Det gjør også besøkende småtasser av hankjønn. Men de sitter hjemme også, så jeg slipper å true med oppvask.
|
|
|
#223 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisser
Tøys. Det er fordi de anser det som uhygienisk å komme bort i en dass med kroppen, generelt, punktum.
|
|
|
#224 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
ikke så sikker på om jeg ikke er enig foretrekker i hvertfall og ha støvler på etter gubbens avsløringer:grøss: |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Gutter som må sitte når de tisserLillebror sitter og tisser hjemme. Jeg tror han synes det er greit. Han sto en stund, og det kom tiss både på klær, krakk, do, et.c. av og til. Ekkelt for han selv også. I barnehagen har de lavere do, så der kan han stå. Inntil han strekker seg litt fysisk og får mer kontroll på tissinga, så synes vi det er helt greit at han sitter og tisser hjemme. Det er dessuten bra for prostataen sier min søster med bakgrunn fra helsevesnet, at menn sitter også når de tisser. |
|
|
|
|
|
#226 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Hahaha. priceless med slike kommentarer. Viktigste poenget er at folka står på dassringen. Og viktigste poenget var en digresjon. Poenget var, menn må få pisse stående. Hele samfunnets offentlige dass og pissoir-struktur baserer seg på at tissing fra penis skal foregå stående. Ved siden av skåla. Med ringen oppe. Alternativt i pissoiret.
|
|
|
#227 |
|
Metallica!!
|
Må? MÅ?
|
|
|
#229 |
|
Passiv
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserJeg tror det hele med å pisse stående kom fra skikkelig gamle tider... Når det var rett og slett ubehagelig å sitte i høyt gress i skogen en plass. Så tenkte mannen: hmm...dritt i likestilling, jeg skal stå når jeg pisser! Eva, kjære? Har du noe imot det, nummer to? |
|
|
|
#230 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutter som må sitte når de tisserSitte hjemme, stå borte. |
|
|
|
|
|
#231 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Gutter som må sitte når de tisserGutten og mannen her i huset sitter. Menn må gjerne stå for min del bare de tørker opp sølet. |
|
|
|
|
|
#232 |
|
Passiv
|
du bør sette opp et skilt ved siden av inngangsdøra. |
|
|
|
#233 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutter som må sitte når de tisserDet er med pissing som med all annen finmotorikk, jo tidligere og mer man får trent seg opp, jo bedre presisjon. Den enes rammetvang, den andres søl. Jfr. debatten om overbeskyttelse. Man kan jo overføre det til spising. Man unngår masse søl ved å skjefore ungen opp i åra. Men det hjelper lite på evnen til selv å få i seg næring på en mer distingvert måte. Sykling, jo før støttehjula kommer av, jo bedre. Og så videre.
|
|
|
#234 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Gutter som må sitte når de tisserJada Brutus, de må gjerne lære seg opp til å bli treffsikre stående tissere og det lærer de fortere om de må tørke opp sølet sitt selv. Kan de ikke treffe skåla eller tørke opp så får de sitte, enkelt og greit. |
|
|
|
![]() |
|
|