Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gutter som må sitte når de tisser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-09, 14:07   #221
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Hmmm kultur smultur trur ikke jeg legger meg oppi åssen gubben velger å tisse så lenge seig gugge forsvinner rundt skåla. Litt grenser for detaljestyring innenfor intimsfæren har tom. jeg. : pikking my battels:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 15:40   #222
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her i huset må den som søler tiss vaske opp selv. Ergo sitter man på do. Det gjør også besøkende småtasser av hankjønn. Men de sitter hjemme også, så jeg slipper å true med oppvask.

Gammel 12-10-09, 23:46   #223
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Somaliere sitter på huk på skåla med skoa på når de driter. For det er vanærende å la legemet komme i kontakt med et vantro dass. .

Tøys. Det er fordi de anser det som uhygienisk å komme bort i en dass med kroppen, generelt, punktum.

Gammel 13-10-09, 01:40   #224
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Tøys. Det er fordi de anser det som uhygienisk å komme bort i en dass med kroppen, generelt, punktum.

ikke så sikker på om jeg ikke er enig foretrekker i hvertfall og ha støvler på etter gubbens avsløringer:grøss:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 12:26   #225
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Lillebror sitter og tisser hjemme. Jeg tror han synes det er greit. Han sto en stund, og det kom tiss både på klær, krakk, do, et.c. av og til. Ekkelt for han selv også. I barnehagen har de lavere do, så der kan han stå. Inntil han strekker seg litt fysisk og får mer kontroll på tissinga, så synes vi det er helt greit at han sitter og tisser hjemme. Det er dessuten bra for prostataen sier min søster med bakgrunn fra helsevesnet, at menn sitter også når de tisser.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 00:00   #226
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hahaha. priceless med slike kommentarer. Viktigste poenget er at folka står på dassringen. Og viktigste poenget var en digresjon. Poenget var, menn må få pisse stående. Hele samfunnets offentlige dass og pissoir-struktur baserer seg på at tissing fra penis skal foregå stående. Ved siden av skåla. Med ringen oppe. Alternativt i pissoiret.

Gammel 15-10-09, 00:13   #227
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Hahaha. priceless med slike kommentarer. Viktigste poenget er at folka står på dassringen. Og viktigste poenget var en digresjon. Poenget var, menn må få pisse stående. Hele samfunnets offentlige dass og pissoir-struktur baserer seg på at tissing fra penis skal foregå stående. Ved siden av skåla. Med ringen oppe. Alternativt i pissoiret.

Må? MÅ?

Pøh!

Gammel 16-10-09, 00:53   #228
Winall Youget
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Må? MÅ?

Pøh!

Det å være mor er å være lekeplass i all slags vær. Woho!

Black metal Balck Mtael!

Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 00:57   #229
Winall Youget
Passiv

Standard

Jeg tror det hele med å pisse stående kom fra skikkelig gamle tider... Når det var rett og slett ubehagelig å sitte i høyt gress i skogen en plass. Så tenkte mannen: hmm...dritt i likestilling, jeg skal stå når jeg pisser! Eva, kjære? Har du noe imot det, nummer to?

Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 00:57   #230
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitte hjemme, stå borte.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 01:04   #231
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gutten og mannen her i huset sitter. Menn må gjerne stå for min del bare de tørker opp sølet.
Dersom det er hankjønn på besøk, det være seg gutter eller menn, og toalettet er griset til så får de beskjed om å gå opp å tørke etter seg. Jeg sier ikke "DU, må gå opp å tørke" Med pekefingeren dirrende i lufta, men "Noen har vært uheldig på do, dere får tørke opp" Henvendt til alle med tut. Som regel tusler det en eller annen opp før eller siden og ordner det. Synes da det er normal folkeskikk.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 01:14   #232
Winall Youget
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Gutten og mannen her i huset sitter. Menn må gjerne stå for min del bare de tørker opp sølet.
Dersom det er hankjønn på besøk, det være seg gutter eller menn, og toalettet er griset til så får de beskjed om å gå opp å tørke etter seg. Jeg sier ikke "DU, må gå opp å tørke" Med pekefingeren dirrende i lufta, men "Noen har vært uheldig på do, dere får tørke opp" Henvendt til alle med tut. Som regel tusler det en eller annen opp før eller siden og ordner det. Synes da det er normal folkeskikk.

du bør sette opp et skilt ved siden av inngangsdøra.

"Respekter ryddighet i hjemmet mitt. Mora di jobber ikke her! - Her bor ..."

Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 01:15   #233
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Det er med pissing som med all annen finmotorikk, jo tidligere og mer man får trent seg opp, jo bedre presisjon. Den enes rammetvang, den andres søl. Jfr. debatten om overbeskyttelse. Man kan jo overføre det til spising. Man unngår masse søl ved å skjefore ungen opp i åra. Men det hjelper lite på evnen til selv å få i seg næring på en mer distingvert måte. Sykling, jo før støttehjula kommer av, jo bedre. Og så videre.

Gammel 16-10-09, 08:27   #234
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jada Brutus, de må gjerne lære seg opp til å bli treffsikre stående tissere og det lærer de fortere om de må tørke opp sølet sitt selv. Kan de ikke treffe skåla eller tørke opp så får de sitte, enkelt og greit.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.