Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Egon åpner i Stavanger i april

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 08:13   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egon åpner i Stavanger i april

Er det noe jeg bør juble over? Jeg hadde nå mest lyst på Friday's her da. Er Egon et finfint spisested? Jeg har aldri vært der. 1. april 2010 skal de åpne på Strandkaien i Stavanger.

Gammel 15-10-09, 08:15   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egon åpner i Stavanger i april

Den eneste fordelen med Egon er at man betaler alt først og slipper å dele regningen etterpå i tillegg til at man slipper å vente på regningen mens man har dårlig tid.

Gammel 15-10-09, 08:17   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er jo en fordel. Det er best å betale først, for etterpå er man jo så mett at det plutselig er litt kjipt å betale.

Gammel 15-10-09, 08:58   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke vært overbegeistret for Egon som ikke har de store kulinariske utskeielsene, men et pluss er jo at det er ganske barnevennlig.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:01   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egon er overpriset mat uten å få noen kulinarisk opplevelse. De glimter til med OK burgere, har pizzabuffet og er veldig barnevennlig.

Vi har Egon i "tyholttårnet" (og mange flere steder altså) og storebror elsker plassen. Vi er der nesten aldri - jeg foretrekker nesten alt annet...

Gammel 15-10-09, 09:01   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ganske barnevennlig. God hamburger, grei nok biff.

Spiser en del på Egon. Fordi de har greie priser.
Overpriset på "billig" mat, men ikke så hakkane gale på biff fek.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:02   #7
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Egon er bare ekkelt synes jeg. Fettete og dårlig mat. Har vært både i krsand, og flere steder i Oslo området.
Øl og kaffe er greit da. Som de fleste andre steder.

Gammel 15-10-09, 09:17   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker Egon. De er veldig flinke til å tilpasse menyen til allergiske barn.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:19   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Da gjenstår det bare å se hvordan det blir her. Jeg må jo ta med ungene og prøve.

Gammel 15-10-09, 09:29   #10
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke et direkte hatforhold til Egon, men overbegeistret er jeg heller ikke.
Overpriset, kjedelig mat, ofte servert av misfornøyde ansatte (sammendrag av mine erfaringer med Egon).

Men for all del, kanskje dere er heldige og får en av de bedre variantene i Stavanger.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:31   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det er helt OK og barnevennlig, men ikke noe finfint i det hele tatt. Men jeg synes du får helt grei mat. Men veldig billig er det ikke.

Så alt i alt må jeg vel innrømme at Egon ikke er noe sted jeg velger ofte. De gangene vi går dit er stort sett de gangene vi er på Triaden og skal på kino. Der er det ikke så veldig mange alternativer å velge i mellom.

Gammel 15-10-09, 10:18   #12
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke så mye å juble over. Helt grei mat til alt for mye penger.

Gammel 15-10-09, 10:33   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, til å leve med, middels mat til litt for høye priser. Men barnevennlig og lettvint.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:41   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egon er en typisk kjede. Ikke spesielt spennende mat, overpriset, men barnevennlig. Barnepakke til alle barna med fargestifter og spill. Jeg har kun spist der to ganger, på andres initiativ, jeg ville aldri gått dit på eget.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 17:19   #15
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Egon er vel beviset på at den jevne landsmann fremdeles fullstendig mangler kulinarisk selvrespekt. Fabrikkmat, tente lys og juggel på veggene. Men først og fremst alkohol i kranene. Suksessoppskrift i Norge siden sent på 70-tallet og leverer fremdeles resultater....

Bill.mrk: Julebordsesongen hele året...

Gammel 16-10-09, 19:57   #16
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde vel ikke jubla akkurat, men det er nå helt greit. Kan ikke sammenlignes med Fridays.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi har Egon i "tyholttårnet" (og mange flere steder altså) og storebror elsker plassen. Vi er der nesten aldri - jeg foretrekker nesten alt annet...

Der blir jeg sjøsyk gitt.

Gammel 16-10-09, 20:01   #17
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen og jeg har hatt fullstendig boikott av Egon siden tidlig 90-tall. Maten er middelmådig og stedet er temmelig harry. På søndag havnet vi der by accident, med to skrubbsultne barn i baksetet (eh.. og mor også da). Det som var ubeskrivelig deilig var at barna føyk rett i lekekroken, som var like ved oss, og vi satt uforstyrret hele tiden mens vi ventet på maten. Det var en annerledes og bra opplevelse, og maten var faktisk helt spiselig.

Vi ble selvsagt bekymret, hva blir det neste, liksom? Kommer vi til å begynne å se Beat for beat? Eller stemme på Jens for han er en så fin statsmann?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 20:02   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Egon er helt greit, og som andre nevner så er det veldig barnevennelig. Men det er ikke favorittstedet mitt.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 20:04   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jøss, her var det ikke mye delte meninger. Jeg har som sagt aldri vært på Egon. Men det kan vel uansett ikke være verre enn McDonalds.

Gammel 16-10-09, 20:05   #20
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ikke noe å juble over. Kjedelig mat synes jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.