|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Egon åpner i Stavanger i aprilEr det noe jeg bør juble over? Jeg hadde nå mest lyst på Friday's her da. Er Egon et finfint spisested? Jeg har aldri vært der. 1. april 2010 skal de åpne på Strandkaien i Stavanger.
![]() |
#2 |
Etylbarbital
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilDen eneste fordelen med Egon er at man betaler alt først og slipper å dele regningen etterpå i tillegg til at man slipper å vente på regningen mens man har dårlig tid.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilJa, det er jo en fordel. Det er best å betale først, for etterpå er man jo så mett at det plutselig er litt kjipt å betale.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilJeg ville ikke vært overbegeistret for Egon som ikke har de store kulinariske utskeielsene, men et pluss er jo at det er ganske barnevennlig.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilEgon er overpriset mat uten å få noen kulinarisk opplevelse. De glimter til med OK burgere, har pizzabuffet og er veldig barnevennlig.
![]() |
#6 |
Øyboer
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilGanske barnevennlig. God hamburger, grei nok biff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilEgon er bare ekkelt synes jeg. Fettete og dårlig mat. Har vært både i krsand, og flere steder i Oslo området.
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilDa gjenstår det bare å se hvordan det blir her. Jeg må jo ta med ungene og prøve.
![]() |
#10 |
Fjott
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilJeg har ikke et direkte hatforhold til Egon, men overbegeistret er jeg heller ikke.
![]() |
#11 |
Off the map.
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilDet er helt OK og barnevennlig, men ikke noe finfint i det hele tatt. Men jeg synes du får helt grei mat. Men veldig billig er det ikke.
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilEgon er en typisk kjede. Ikke spesielt spennende mat, overpriset, men barnevennlig. Barnepakke til alle barna med fargestifter og spill. Jeg har kun spist der to ganger, på andres initiativ, jeg ville aldri gått dit på eget.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilEgon er vel beviset på at den jevne landsmann fremdeles fullstendig mangler kulinarisk selvrespekt. Fabrikkmat, tente lys og juggel på veggene. Men først og fremst alkohol i kranene. Suksessoppskrift i Norge siden sent på 70-tallet og leverer fremdeles resultater....
![]() |
#16 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilJeg hadde vel ikke jubla akkurat, men det er nå helt greit. Kan ikke sammenlignes med Fridays.
Der blir jeg sjøsyk gitt.
![]() |
#17 |
En som trener
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilMannen og jeg har hatt fullstendig boikott av Egon siden tidlig 90-tall. Maten er middelmådig og stedet er temmelig harry. På søndag havnet vi der by accident, med to skrubbsultne barn i baksetet (eh.. og mor også da). Det som var ubeskrivelig deilig var at barna føyk rett i lekekroken, som var like ved oss, og vi satt uforstyrret hele tiden mens vi ventet på maten. Det var en annerledes og bra opplevelse, og maten var faktisk helt spiselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilJeg synes Egon er helt greit, og som andre nevner så er det veldig barnevennelig. Men det er ikke favorittstedet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilJøss, her var det ikke mye delte meninger.
![]() |
|
|