|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilJeg er helt på linje med MinaX, bortsett fra at vi ikke har vi ikke har hatt noen positiv opplevelse. Ennå. (Men det har vi hatt med Peppes.
![]() |
#22 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilVi har det her i byen. Ikke dit mannen og jeg går når vi skal spise, men om barna er med så er ønsket stort sett Egon, eller dolly Dimp.
![]() |
#23 |
heimføing
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i april
Fullstendig enig.
Egon er biffens svar på McDonalds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilVi synes det er helt greit, typisk sånn om man skal ha litt mat før ett eller annet og har med barn eller lite med tid..
![]() |
#26 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilVi synes det er helt greit, typisk sånn om man skal ha litt mat før ett eller annet og har med barn eller lite med tid..
![]() |
#27 |
I mål
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilJeg ville liksom ikke tenkt jeg skulle ha et herlig biffmåltid og gått for en skikkelig utskeielse, bedre med en mindre "ambisiøs" rett. Husker at fajitasen var ok før i tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilEgon her på Triaden-senteret har helt uspiselig mat til helt uspiselige priser. Sist jeg spiste der fikk jeg en hamburger jeg ville ha sendt tilbake til kjøkkenet på McDonalds. Og den kostet 150 kroner. Møkkasted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilMcDonalds er faktisk bedre, for der står iallefall prisene til maten de serverer.
![]() |
#30 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilVi velger ofte Egon når vi spiser med barna. Jeg synes det er bedre mat enn på MC Donalds - mye mer å velge i. Hovedgrunnen er at det er barnevennlig, at det går kjapt, og at man kan betale når man bestiller. (Som jo er hovedgrunnen til at det går kjapt.) Jeg ville aldri valgt Egon hvis det bare var mannen og jeg som skulle spise, men det blir ofte til at barna får bestemme de få gangene vi spiser ute med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilJeg så på menyen nå og den ser jo veldig bra ut?
![]() |
#33 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilHer er det Egon på annet hvert hjørne.
![]() |
#35 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilMen joda: det er omtrent den eneste resturanten vi gidder å ta med pøblene på. Egon, Peppes, Dolly og den lokale pizzasjappa.
![]() |
#36 |
Epikur
|
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilJeg har gudskjelov barn som liker mer variert mat og som kan medbringes på steder som ikke er "barnevennlige". Jeg har spist et par ganger på Egon og jeg synes maten er skikkelig dårlig, interiørstilen gir et skittent og støvete inntrykk med alt rælet de har overalt.
![]() |
#37 |
Like blid!
Jeg er enig!
![]() |
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Egon åpner i Stavanger i aprilJeg har blitt matforgiftet på en Egon-resturant for et par år siden og har ikke vært der siden. Vi var en gjeng fra jobben som var på kurs på et hotell der de har Egon i nabohuset. Vi spiste middag på Egon og 7 av 10 ble kjempesyke. Det viste seg at en form med fløtegratinerte poteter hadde stått framme på benken noen timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Det hadde jeg før.
![]() |
#40 |
Bork bork bork
|
"Ikke verre enn McDonalds" blir nesten som "snillere enn Hitler". Sier liksom ikke så veldig mye.
![]() |
|
|