Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Egon åpner i Stavanger i april

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-09, 20:07   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egon åpner i Stavanger i april

Jeg er helt på linje med MinaX, bortsett fra at vi ikke har vi ikke har hatt noen positiv opplevelse. Ennå. (Men det har vi hatt med Peppes. )

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 20:36   #22
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi har det her i byen. Ikke dit mannen og jeg går når vi skal spise, men om barna er med så er ønsket stort sett Egon, eller dolly Dimp.

Gammel 16-10-09, 20:44   #23
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Egon er overpriset mat uten å få noen kulinarisk opplevelse. De glimter til med OK burgere, har pizzabuffet og er veldig barnevennlig.

Fullstendig enig.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men det kan vel uansett ikke være verre enn McDonalds.

Egon er biffens svar på McDonalds.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 20:50   #24
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Vi synes det er helt greit, typisk sånn om man skal ha litt mat før ett eller annet og har med barn eller lite med tid..
Tidligere har jeg opplevd at mange av restaurantene deres var dårlige med kald mat osv, men nå synes jeg de er bedre.

Gammel 16-10-09, 20:53   #25
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egon er ikke noen stor kulinarisk opplevelse, men veldig mange hakk over Mc Donalds ihvertfall. Syns BLT sandwichen der er helt kurant.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 20:58   #26
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Vi synes det er helt greit, typisk sånn om man skal ha litt mat før ett eller annet og har med barn eller lite med tid..
Tidligere har jeg opplevd at mange av restaurantene deres var dårlige med kald mat osv, men nå synes jeg de er bedre.

Gammel 16-10-09, 20:58   #27
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville liksom ikke tenkt jeg skulle ha et herlig biffmåltid og gått for en skikkelig utskeielse, bedre med en mindre "ambisiøs" rett. Husker at fajitasen var ok før i tiden.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 21:02   #28
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Egon her på Triaden-senteret har helt uspiselig mat til helt uspiselige priser. Sist jeg spiste der fikk jeg en hamburger jeg ville ha sendt tilbake til kjøkkenet på McDonalds. Og den kostet 150 kroner. Møkkasted.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 22:03   #29
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

McDonalds er faktisk bedre, for der står iallefall prisene til maten de serverer.

Egon er overpriset dårlig mat med kinakål og en stor boks mais som tilbehør. De gir inntrykk av å være billig og bra, men med tanke på at de har null service (må bestille i kassa) og maten er kvalitetsmessig på gatekjøkkennivå med toro ferdigsauser etc. er det bare en kjip rip-off i grusomt tacky lokaler.
Styr unna!

Gammel 17-10-09, 08:51   #30
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi velger ofte Egon når vi spiser med barna. Jeg synes det er bedre mat enn på MC Donalds - mye mer å velge i. Hovedgrunnen er at det er barnevennlig, at det går kjapt, og at man kan betale når man bestiller. (Som jo er hovedgrunnen til at det går kjapt.) Jeg ville aldri valgt Egon hvis det bare var mannen og jeg som skulle spise, men det blir ofte til at barna får bestemme de få gangene vi spiser ute med dem.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 10:36   #31
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egon er greit nok, men det er en grunn til at jeg ikke velger det ofte. Det er ganske kjedelig mat der syntes jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 18:57   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så på menyen nå og den ser jo veldig bra ut?

http://www.egon.no/index.asp?ParentID=2402&MenuID=2422

Jeg liker bla. at de har laksefilet med brokkoli, rømme og potet på barnemenyen. Eldste elsker det, og jeg blir alltid lykkelig når jeg ser slike retter på en barnemeny. Så vi kommer nok til å gå der når vi skal ut og spise med barna, om jeg liker maten.

Gammel 21-10-09, 19:01   #33
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det Egon på annet hvert hjørne. Uavhengige restursanter blir byttet ut med kjede-Egon. Og det er kjempepopulært her i byen. :trønderfordom:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 19:03   #34
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Egone er helt greit. Vi er ikke der så ofte men de gangene vi har vært der har jeg ikke hatt noe å utsette på maten.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 19:05   #35
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men joda: det er omtrent den eneste resturanten vi gidder å ta med pøblene på. Egon, Peppes, Dolly og den lokale pizzasjappa.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 09:16   #36
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gudskjelov barn som liker mer variert mat og som kan medbringes på steder som ikke er "barnevennlige". Jeg har spist et par ganger på Egon og jeg synes maten er skikkelig dårlig, interiørstilen gir et skittent og støvete inntrykk med alt rælet de har overalt.

Vi spiser helst sushi eller noe annet asiatisk, evt. tapas når vi spiser ute, eldste elsker sushi og jeg regner med at lille vil la seg inspirere av storesøster.

Gammel 22-10-09, 09:22   #37
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

McDonalds er faktisk bedre, for der står iallefall prisene til maten de serverer.

Egon er overpriset dårlig mat med kinakål og en stor boks mais som tilbehør. De gir inntrykk av å være billig og bra, men med tanke på at de har null service (må bestille i kassa) og maten er kvalitetsmessig på gatekjøkkennivå med toro ferdigsauser etc. er det bare en kjip rip-off i grusomt tacky lokaler.
Styr unna!

Jeg er enig!

Gammel 22-10-09, 09:27   #38
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg har blitt matforgiftet på en Egon-resturant for et par år siden og har ikke vært der siden. Vi var en gjeng fra jobben som var på kurs på et hotell der de har Egon i nabohuset. Vi spiste middag på Egon og 7 av 10 ble kjempesyke. Det viste seg at en form med fløtegratinerte poteter hadde stått framme på benken noen timer.

Jeg blir veldig skeptisk når resturanter har så dårlige rutiner og så lite matvett, så da holder jeg meg LANGT unna!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 09:28   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har gudskjelov barn som liker mer variert mat og som kan medbringes på steder som ikke er "barnevennlige". Jeg har spist et par ganger på Egon og jeg synes maten er skikkelig dårlig, interiørstilen gir et skittent og støvete inntrykk med alt rælet de har overalt.

Vi spiser helst sushi eller noe annet asiatisk, evt. tapas når vi spiser ute, eldste elsker sushi og jeg regner med at lille vil la seg inspirere av storesøster.

Det hadde jeg før. Pluselig ble seksåringen vanvittig kresen, tror det skjedde for rundt et års tid siden. Fryktelig irriterende, hun spiste ALT før. Hun elsker oliven, fetaost, muggoster og sånne ting, så tapas er jo finfint (men alltid så dyrt, og hun spiser jo aldri opp) men ellers er hun blitt kresen og småspist.

Minsten, derimot, spiser absolutt alt. Jeg kommer ikke på én ting han ikke liker. Måtte det bare vare, det gjorde det ikke med eldste, men han er enda mer altetende enn det hun var.

Gammel 22-10-09, 09:32   #40
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men det kan vel uansett ikke være verre enn McDonalds.

"Ikke verre enn McDonalds" blir nesten som "snillere enn Hitler". Sier liksom ikke så veldig mye.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.