|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med allergibarn - hvordan forholder dere dere til besøk?
![]() |
#42 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med allergibarn - hvordan forholder dere dere til besøk?
Vi gjør jo det (det er ikke lett å kjøpe kaker som han kan spise, så de må bakes). Det som skjer er jo at de skal ha middag, så kaffe med en gang vi kommer. Da rekker ikke vi å begynne å lage noen kake. Vi har noen ganger nektet dem å sette frem kaker før minsten er blitt lagt, hvis det er ting han ikke kan spise. Det har vært løsningen noen ganger. Men jeg innrømmer at dette syns jeg er utrolig unødvendig av oppegående, relativt unge besteforeldre.
![]() |
#43 |
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() Sv: Dere med allergibarn - hvordan forholder dere dere til besøk?Ikke bare høyst unødvendig, ganske så ufint, utenksomt og i det hele tatt. De burde skamme seg!
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dere med allergibarn - hvordan forholder dere dere til besøk?Lillegutt har også et sånt sett besteforeldre, men jeg tror og håper det bare er ubetenksomhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Dere med allergibarn - hvordan forholder dere dere til besøk?Så kjipt med så ubetenksomme folk i nærmeste familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|