|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg er veldig fasinert av Bjørnar - gummiansiktet og de lange fingrene og all energien hans. Lurer på hvordan han er ellers. Ungene var litt skeptiske til å begynne med, men de synes det er ganske moro for tiden, så vidt jeg kan se. Og storebror går til stadighet rundt og synger pling plong sangen. Og så er jeg veldig imponert over de ungene som har spillt jazz der et par ganger.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?JA! Ungene er bare sånn passe begeistret, mens jeg synes han er kjempekomisk.
|
|
|
#4 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg synes det er greit nok. Lillestorebror liker det veldig godt og går rundt og synger på intromelodien. (Noe jeg ikke alltid setter like stor pris på da han synes det er gøy å gjøre den dunkingen på slutten i midt hode.) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Både jeg og ungene digger Pling Plong. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Mini-BeeGees var hysterisk morsomt ...
|
|
|
|
#7 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Vi er fan av Bjørnar og Pling Plong.
|
|
|
#8 |
|
awesom
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Det er hysteriskt morsomt til tider.
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?
Denne sangen har vært sunget mye hjemme hos oss også. Teksten er kanskje ikke fantastisk, men begge ungene vet nå hva presidenten i USA heter (og knerten er tross alt bare akkurat 2 år).
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?
Haha, må signere denne. Lillegås er også 2 år, og hver vi synger "det var også en som het McCaine...." så roper hun "Mekkejn!!" Sånn som Bjørnar
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg digger fyren! |
|
|
|
#12 |
|
<*(((<
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Bjørnar kan være litt mye til tider, men jeg liker programmet godt (og femåringen her i huset er kjempefan). Det er så altfor få barneprogrammer med skikkelig musikk, på det feltet er Pling Plong fremragende syns jeg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Kjenner meg uvitende...
|
|
|
#14 |
|
Tankefull
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Pling plong, pling plong. Plingeling i hodet blablabla
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jo, Pling Plong liker vi. Og sånn rent objektivt sett, så har jo Bjørnar en herlig dialekt og da
|
|
|
#16 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg er stor fan av Bjørnar, og benytter anledningen til å skryte av å ha hatt ham på besøk i stua mi.
|
|
|
#17 |
|
trøtt
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Lillebror (2 år) og jeg digger Pling Plong, storebror (7) er noe lunken. Han ville nok helst sett et eller annet på Disney XD i stedet, men han digger litt "i sjul".
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg blir utrolig sliten av han programlederen, og sånn gjøre-seg-til-oplegg har aldri fenget meg. Poden er heller ikke veldig entusiastisk.
|
![]() |
|
|