Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-09, 00:20   #41
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Ingen her som liker PlingPlong. Det er så ufattelig teit!

Må si meg enig

Gammel 19-10-09, 00:24   #42
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Nei PlingPlong er fælt! Han programlederen er for mye hele tiden. Han ser jo ut som en hyperaktiv høne på speed eller noe.

Gammel 19-10-09, 00:24   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo det som gjør det morsomt.

Gammel 19-10-09, 00:46   #44
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Begge mine gutter sitter klistret.

Gammel 19-10-09, 00:50   #45
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er jo det som gjør det morsomt.

Nei, det gjør det teit og smakløst. Og han blir bare eklere og eklere for hver gang jeg ser ham.
Jeg synes ikke at slikt overdrevet hyperoppførsel er morsomt når det varer mer enn en bitteliten stund.

Gammel 19-10-09, 02:17   #46
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes Bjørnar er sexy. :avsporing, eller for så vidt relevant, for det er delvis derfor jeg liker programmet så godt:

Gammel 19-10-09, 08:10   #47
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er grusomt. Sønnen min også, han holder seg for ørene og lukker øynene dersom vi svitsjer innom og det står på.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 08:43   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snuppa elsker Pling Plong. Hun kan sitte på internett i evigheter og surfe på pling plong-sangene i tillegg til at hun er ivrig fan når det går på tv.

Hun er litt mer en gjennomsnittet interessert i både musikk og dans.

Gammel 19-10-09, 08:48   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Her i huset har hele familien nynnet på " Ooooobama, Mr Ooooobama han er president i Uuuuusa" i en evighet .

Denne sangen har vært sunget mye hjemme hos oss også. Teksten er kanskje ikke fantastisk, men begge ungene vet nå hva presidenten i USA heter (og knerten er tross alt bare akkurat 2 år).

Gammel 19-10-09, 08:59   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oooobama med slektninger i Afrika er en stor hit her også.

Jeg kan styre min begeistring sånn personlig, men begge barna liker det veldig godt. Det jeg synes er bra med det, er den genuine musikkgleden han formidler, det har en slags musikalsk kvalitet (i motsetning til alle disse j&&%a ungene som synger så utrolig surt) samt at han leker seg med genre og uttrykk.

Mine barn har også en sterk musikkinteresse (om enn ikke nødendigvis talent ).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 10:34   #51
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg klarer bare ikke det programmet. Men, 4-åringen liker det.

Gammel 19-10-09, 10:39   #52
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

PlingPlong er en stor hit for både store og små i vårt hus.

Gammel 19-10-09, 10:41   #53
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes konseptet er bra, og ideen om å presentere musikk på en ny måte, som barn vil like, er god. Dessverre synes jeg nok også at det er småting som gjør et aldeles likandes program, mye dårligere. For eksempel synes jeg det er et poeng at lyden er bra i et program der musikk er hovedessensen, men det er den jo slettes ikke. Tidvis er lyden elendig. For eksempel under ba-ba-sangen. Det er helt grusomt å høre på.
Bjørnar er en søt fyr, men det kan kanskje bli litt mye i blant. Han kunne kanskje tonet det ned ørlittegranne, men samtidig er jo sprett-hopp-personligheten hans kjempeviktig for programmet. Det hadde ikke blitt det samme om det hadde vært en Vibeke Sæther-type som hadde presentert det hele.

Jeg er altså litt blandet, mens ungene digger det. Virkelig digger det.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 12:47   #54
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Her i huset digger både store og små Pling Plong! Selv om jeg synes de publikummerne med store masker på er litt skumle.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 23:59   #55
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

JA, det gjør vi! Mor (meg) tar helt av, synger villt og danser som en løve! :-D barna gaper og ser mer på mor enn på tven. han er jo bare helt herlig da!

Sist redigert av Rabarbra : 28-03-10 kl 00:11.
Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 00:08   #56
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både jeg og ungene digger Pling Plong. Programlederen er fantastisk!

Gammel 28-03-10, 14:07   #57
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Vi digger også Pling Plong her i huset! Elsker deg litt for den linken der Lillegås er helt frelst, har cd´n og kan nesten alle sangene. Skulle ønske de gamle sanger i ny versjon, ble gitt ut på CD

Gammel 28-03-10, 14:09   #58
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Denne sangen har vært sunget mye hjemme hos oss også. Teksten er kanskje ikke fantastisk, men begge ungene vet nå hva presidenten i USA heter (og knerten er tross alt bare akkurat 2 år).

Haha, må signere denne. Lillegås er også 2 år, og hver vi synger "det var også en som het McCaine...." så roper hun "Mekkejn!!" Sånn som Bjørnar

Gammel 28-03-10, 14:11   #59
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Her i huset er Plink Plong populært.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 16:48   #60
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Både store og små liker Pling Plong her.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.