|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?
|
|
|
#22 |
|
awesom
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Det er hysteriskt morsomt til tider.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg digger fyren! |
|
|
|
#24 |
|
<*(((<
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Bjørnar kan være litt mye til tider, men jeg liker programmet godt (og femåringen her i huset er kjempefan). Det er så altfor få barneprogrammer med skikkelig musikk, på det feltet er Pling Plong fremragende syns jeg. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Kjenner meg uvitende...
|
|
|
#26 |
|
Tankefull
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Pling plong, pling plong. Plingeling i hodet blablabla
|
|
|
#27 |
|
trøtt
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Lillebror (2 år) og jeg digger Pling Plong, storebror (7) er noe lunken. Han ville nok helst sett et eller annet på Disney XD i stedet, men han digger litt "i sjul".
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jo, Pling Plong liker vi. Og sånn rent objektivt sett, så har jo Bjørnar en herlig dialekt og da
|
|
|
#29 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg er stor fan av Bjørnar, og benytter anledningen til å skryte av å ha hatt ham på besøk i stua mi.
|
|
|
#31 |
|
Permakulturell
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Alle her liker Pling Plong. Særlig den unge artisten vår.
|
|
|
#32 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Verken guttungen eller jeg liker det. Jeg kan godt se hvor talentfull programlederen er, og synes konseptidéen er god, men resultatet blir too much, rett og slett, vi er sarte sjeler og blir slitne i hodet av det.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg blir utrolig sliten av han programlederen, og sånn gjøre-seg-til-oplegg har aldri fenget meg. Poden er heller ikke veldig entusiastisk.
|
|
|
#34 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Mini-BeeGees var hysterisk morsomt ...
|
|
|
|
#35 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Vi er fan av Bjørnar og Pling Plong.
|
|
|
#37 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Nei!
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 18-10-09 kl 08:24. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Mini Bee Gees ja, jeg og mannen lå i sofaen og vrengte oss i latter da det kom.
|
|
|
#39 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Ingen her som liker PlingPlong. Det er så ufattelig teit!
|
|
![]() |
|
|