|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg synes Pling Plong er helt fantastisk!
![]() |
#2 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg digger Pling Plong.
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Ungene, særlig lillebror, digger det. Jeg er lunken.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Utslett? :sjokkert: Han er jo bare helt herlig, den fyren.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Både jeg og ungene liker det kjempegodt.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg synes det er litt teit, men gutta digger det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Både jeg og jentene liker det kjempe godt!
Hahaha! Nå er det like før jeg ligger på gulvet å ruller! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?2-åringen roper: Nå kommer Pling Plong! (hun tror han heter det). Hun liker det godt. Synes det er bra, jeg og, selv om han overspiller litt. Men herlighet, det er jo laget for barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Liker ikke. Storebror varierer litt, noen ganger ser han på, andre ganger vil han se noe annet.
![]() |
#11 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg er ikke spesielt fan av Pling Plong, men Propellen digger det. Han flirer og ler og danser til Pling Plong.
![]() |
#12 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?
Heter det ikke Pling Plong, da?
![]() |
#17 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg er veldig fasinert av Bjørnar - gummiansiktet og de lange fingrene og all energien hans. Lurer på hvordan han er ellers. Ungene var litt skeptiske til å begynne med, men de synes det er ganske moro for tiden, så vidt jeg kan se. Og storebror går til stadighet rundt og synger pling plong sangen. Og så er jeg veldig imponert over de ungene som har spillt jazz der et par ganger.
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?JA! Ungene er bare sånn passe begeistret, mens jeg synes han er kjempekomisk.
![]() |
#19 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg synes det er greit nok. Lillestorebror liker det veldig godt og går rundt og synger på intromelodien. (Noe jeg ikke alltid setter like stor pris på da han synes det er gøy å gjøre den dunkingen på slutten i midt hode.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Både jeg og ungene digger Pling Plong. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|