|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Jeg bor i Trondheim, men ca 15 minutt unna sentrum med bil. Skogen i nærheten, men midt i et blokkfelt med masse barn, mange kulturer samlet og masse som skjer. Trives, men hadde nok flyttet til den andre siden av byen om jeg kunne. Føler mer tilhørighet der uansett hvor godt jeg trives der jeg bor nå.
![]() |
#22 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Bor sentralt i Oslo, kan skrive under på mesteparten av det Skilpadda sa lenger opp, bortsett fra at vi har uteområde også bor vi rett ved en park. Poden har kunnet være ute alene i bakgården ganske lenge, og han har gått alene (eller mest sammen med kompiser da) i parken i snart to år. Jeg vokste opp sentralt i Oslo og kunne ikke tenke meg å bo noe annet sted.
![]() |
#23 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Akkurat nå i suburbia. 'liten' by utenfor en diger by. Her er det grønt, velstelt og flatt. Litt i flateste laget for en nordmann
![]() |
#24 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Jeg bor i ei lita bygd, 15 min med bil fra Stjørdal sentrum og 12 min fra Værnes flyplass.
![]() |
#26 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?
Sier du det?
![]() |
#27 |
søt
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Liten by (25000?), bor ikke i sentrum men ca 3 km unna. Det tar 17 minutter å gå ned, og maks 5 minutter å kjøre. Bor altså "på fjellet" dvs ca 200 meter opp.
![]() |
#28 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Bytte?
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Semi-urbant bor vi. Vakker natur, en liten sykkeltur fra Oslo sentrum. |
![]() |
![]() |
#30 |
I farta!!
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Bur på ein liten tettstad langt fra by. Midt mellom Oslo og Bergen med tog.
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Bor 10 minutters kjøring fra Bergen sentrum.
![]() |
#32 |
re:designer
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Begge deler. Vi bor 5min fra byen, men har jorder på to sider av huset. Føles veldig landlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
I mål
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor i en drabantby i Oslo. 12 minutter til sentrum med banen, samtidig helt inntil Marka. Vi liker oss kjempegodt, det er veldig stille og rolig her, vi har en liten hage og gode naboer. S kan være litt ute alene, og vi har et nettverk i nærmiljøet. Vi liker veldig godt å bruke skogen, samtidig elsker vi kvarteret til sentrum med alle muligheter ift kino, teater, kafe etc. Man kan hente sushi på 20 minutter, samtidig bade i et skogsvann etter 15 minutters gange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor sentralt i Oslo og har vel bestemt oss for at det er noe vi skal gjøre i fremtiden også. Bor i passe stor (for oss 4) leilighet og har stort inngjerdet grøntareal utenfor med fin lekeplass. Oslo er en fantastisk by for store og små - masse muligheter til å være urbane og til å benytte oss av de fine friluftsmulighetene vi har her. Vi trives som bymennesker og har ikke behov for hus med egen hage.
![]() |
#35 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Jeg bor i Oslo, i villastrøk. Egentlig hadde vi sverget på at vi skulle bo innenfor ring 3, nå bor vi like utenfor. Jeg skal tilbake innenfor ring 2 så snart jeg får kastet ut disse ungene om 16-17 år.
![]() |
#36 |
Har tro på forbedring
|
Høres ut som om du bor sånn jeg godt kunne bodd.
![]() |
#37 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi har forresten fått Ordentlig Take-Away-kaffe.
![]() |
#38 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Jeg bor på landet i byen.
![]() |
#39 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Det nesten på landet. Det er jorder rett ved siden av her. Det er igrunn et tettsted som er veldig landlig samtidig veldig sentralt.
![]() |
#40 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Jeg bor vel temmelig landlig til, men nokså sentralt likevel. Jeg bor i bygda der jeg vokste opp, og har 1,5 km til sentrum av tettstedet, 2 km til jobb og 200 meter til skogen. Nærmeste store handlesenter er ca en halvtimes kjøring unna. Nærmeste storby er Oslo, som ligger i passe pendleavstand (i hvert fall om man liker å lese på toget |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|