Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

i.d. Bare minerals

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-09, 17:04   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: i.d. Bare minerals

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Nja, hun sa at man godt kunne gjøre det en gang i mnd, men det gjør ikke jeg. Kanskje 4 ganger i året.

Jeg vasker kosten to–tre ganger i måneden med den shampoen som "hører til", og jeg synes den er utrolig mye bedre å bruke når den er nyvasket.

Det er jo ikke akkurat så mye jobb at det er noe å tenke på heller, synes jeg.

Jeg har denne kosten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 10:14   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg vasker kosten to–tre ganger i måneden med den shampoen som "hører til", og jeg synes den er utrolig mye bedre å bruke når den er nyvasket.

Det er jo ikke akkurat så mye jobb at det er noe å tenke på heller, synes jeg.

Jeg har denne kosten.

Det er den jeg har og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 13:33   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har opplevd å reagerer allergisk ( kløe, rødhet el lign) av I.d??

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 22:32   #24
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har hørt om flere som har fått allergiske reaksjoner grunnet ingrediensen bismuth oxide som finnes blant annet i i.d bare minerals.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 15:24   #25
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Egentlig, sånn i ærlighetens navn, synes jeg det er pussig at "så mange" skråsikkert vet at de reagerer på én bestemt ingrediens, i dette tilfellet vismut oksiklorid (eller hvordan det nå staves på norsk). Dette mineralsaltet brukes også i konvensjonell kosmetikk, men der har jeg ikke hørt at noen har reagert. For å vite eksakt hva man reagerer på, må man jo isolere det enkelte virkestoffet og kontrollere for alt annet, og det tviler jeg sterkt på at alle de som reagerer har gjort.

Sånn apropos.

Gammel 10-11-09, 16:56   #26
kardemommegry
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2009
kardemommegry har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har brukt flere produkter fra i.d og var fornøyd stort sett. Men syntes noen ganger at jeg så litt for "sminket" ut med mineralfoundationen deres. Nå har jeg gått over til mineralsminke fra everydayminerals.com, det er mye billigere også

Gammel 10-11-09, 18:49   #27
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker bare I.D og er kanonfornøyd. Får helt hetta av alt annet av foundation, pudder og lignende, føler at jeg har maske på meg og får ikke luft på ansiktshuden. Med I.D kjenner jeg ikke at jeg har sminke på meg. Det ser naturlig ut og sitter godt, og min sensitive hud reagerer ikke på det.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 21:35   #28
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

hvordan er denne everyday-sminken i farge da? på nett du kjøper?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 21:53   #29
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Her kan du lese om Everyday minerals og fargene

http://www.hildechristina.com/everyd...l-1-foundation

Jeg liker Glo minerals og Everyday minerals bedre enn id.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 21:54   #30
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg har brukt ID en god stund og er spesielt fornøyd med concealeren og tilhørende børste. Alt annet er også greit, men det blir litt tørt med bare pudder for meg, og foundationpudderet har tendens til å sette seg i mine rynker. Så akkurat nå går det i Dermalogica foundation (som er dagcreme med litt farge), ID concealer, Touche Eclat under øynene og Fusion Beauty ansiktspudder. Pluss krigsmalingen...

I grunnen er jeg mer Dermalogica-frelst enn ID frelst.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.