Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Sjette sans"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 13:15   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: "Sjette sans"

Først - Ulvefar - du fortjener en million grønne prikker for innleggene i denne tråden.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Men er det noen av dere som har tatt sterk avstand fra og ledd av f.eks healing, homeopatmedisin, liv etter døden e.l. - som har endret oppfattelsen?

Nja.
Jeg har vært ekstremt skeptisk til all trylling og ting som ikke kan ugjenkallelig vitenskapelig bevises. Men i ren desperasjon tok jeg babyen min til homeopat da han led av kronisk mellomørebetennelse. Han hadde da vært til utredning hos en ØNH-lege som sa at han skulle holdes på antibiotika til han var to år og kunne få dren. Det ville ødelagt helsen hans - så jeg var desperat nok til å prøve alt. Homeopat, snåsamann, you name it.

Og han ble faktisk helt frisk. Homeopaten prøvde ut et par midler og sa at om han reagerer tydelig, også med å bli sykere - så er det butikk. På middel nummer to som ikke virket sa hun at hun trodde hun hadde styring nå. Og ga meg det tredje middelet. Da ble han fort syk, fikk feber og hadde en kjip natt. Neste morgen var han fin igjen, og det kom ut en hvit tyggisaktig klump av øret hans. Siden var han ikke mer plaget med ørebetennelse. (Da hadde han før dette hatt ellve antibiotikakurer, ofte med bare noen får dagers mellomrom.)

Da jeg fortalte det til fastlegen sa han at det var teit at ikke ØNH fant den greia. Det het ett-eller-annet-hematom. Men da var ihvertfall ungen bra.

Men om jeg tror på healing? Eller på at homeopater eller akupunktører kan noe i nærheten av å få folk til å fly?

Nei.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.