Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sånn går no dagan

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 15:01   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sånn går no dagan

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ja, det er akkurat det jeg påpeker. Hvis du leser de andre innleggene mine.

Åja, nei, jeg synes det er så kjedelig å lese lange tråder, så jeg gadd ikke det.

Poenget mitt er at når du skriver dette:

Sitat:

Hvis du har en sjef, så BØR man ta meldingene fra ham/ henne til etterretning. Evnt. gå videre med det til høyere instanser som verneombud/ AMU el. hvis meldingen er av så grov karakter at man ikke bør ta dette til etterretning.
Man kan være enig om å være uenig med sjefen, MEN lojal bør man være. Og man bør også ha såpass respekt for en overordnet at man tar tilbakemeldinger til etterretning. Eller som sagt, om ikke tilbakemeldingene inneholder sunn fornuft, bring det videre til fagforening, verneombud, AMU eller de instanser som er i virksomheten.
Det er ikke alltid like lett å være sjef.

… så føler jeg for å påpeke at jeg også har en sjef, men at det også settes pris på at man kommer med egne innspill, og kanskje spesielt på de tingene som har med arbeidsmiljøet å gjøre. Når man sitter i en mellomposisjon i forhold til gutta på gulvet og sjefen, kan det være den i mellomposisjonen som best ser hva som bør til for å få en bedre kommunikasjon/tone. Såpass tiltro forventer jeg faktisk fra min sjef, at h*n stoler på min bedømmingsevne også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.