Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjendiser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 01:51   #40
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjendiser

Dette er vel egentlig ikke akkurat en kjendis da men.
I fjor var jeg en helg i Bergen, det var få dager etter at pappaen min døde og ergo få dager før begravelsen også.
Jeg hadde kjøpt meg bok som jeg skulle lese på flyet.
"PS. Jeg elsker deg"¨
For å si det pent var ikke det boken å lese kort tid etter at pappa var død.

Han som satt ved siden av meg satt og bladde i et blad og siden jeg ikke orket å boka mi. (hadde nok sippet hele veien til Bergen) ble det liksom til at øynene mine datt ned i bladet hans.
Så ble vi sittende og prate litt om det som stod i bladet og litt annet.

Når vi skulle gå av flyet slo det meg plutselig at det var noe veldig kjent med han og det stod Norges Miljøvernforbund på ryggen på vesten hans.
Det var Kurt Oddekalv. Han ønsket meg en fin helg i Bergen også når vi gikk av flyet.

Ellers har jeg møtt Kåre Conradi og hun Mariann som han var sammen med.
Men da var det når de hadde privat forestilling av "Showtime".
Det var for familie og venner (og venners venner som jeg var)
Da måtte jeg liksom være hyggelig når jeg snakket med de og si noe fint om forestillingen. (som forøvrig ikke var helt min smak)

Når det gjelder andre er det lett å hilse på de siden man tror det er noen man kjenner.
Tommy Steine f.eks. Lett å ta det for en du kjenner når han er på en fotbaallturnering for små barn. (Han var der som trener)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.