|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Et litt paranoid spørsmålEr det ok å nevne tråder eller utsagn fra andre forum her? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Et litt paranoid spørsmålJeg tenker at om man snakker om ting her som ligger ute på åpent forum andre steder så gjør det for såvidt ingenting.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Et litt paranoid spørsmålSelvsagt forteller folk ting fra medlemssalongen. Du forteller da ikke ting der som du ikke vil skal komme ut.
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Et litt paranoid spørsmålDet kommer an på hvordan man gjør det.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Et litt paranoid spørsmål
Selvfølgelig ikke men det er bare så rart å tenke på. Selv kunne jeg ikke tenkt meg å nevnt noe herfra et annet sted. :innser at jeg er merkelig: |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
Nei, men det er du og det er jeg. Og selv OM jeg hadde gjort det, så hadde jeg vel aldri nevnt det her.
![]() |
#7 |
Passiv
|
Den tanken har jeg også. For jeg vet at jeg ville mislikt om noen sa noe om meg på et annet forum uten at jeg hadde bedt om det. Generelle diskusjoner er da en annen ting, vi tar tross alt rett ut fra media mange ganger eller fra situasjoner i egne liv, om enn anonymisert. |
![]() |
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Et litt paranoid spørsmålJeg kan godt nevne en oppskrift, et tips eller råd som jeg har plukket opp her. Men det blir annerledes enn personlige ting syns jeg.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et litt paranoid spørsmålJeg ser ikke problemet med å hente info fra åpne fora her og der. Enhver kan søke opp det man måtte ønske uansett. Dessuten bør ingen skrive ting på nett man vil holde for seg selv.
![]() |
#11 |
Passiv
|
Er det greit om det gjelder mer personlige ting enn en oppskrift for eksempel også? |
![]() |
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Et litt paranoid spørsmålJeg ville nok ikke ha stolt på at det som fortelles i blogger og M1 og M2 ikke sprer seg nei.
![]() |
#13 |
Så lenge det ligger åpent, har jo enhver internettbruker innsyn i det.
![]() |
#14 |
Passiv
|
Selvsagt skjer det, selv jeg innse det til tross for at jeg ikke henger på mange forum. Det jeg er ute etter er den generelle holdningen til slike ting rett og slett. |
![]() |
![]() |
#15 |
© All rights reserved
|
Og ikke i M2 heller, går jeg ut fra? Det er vel snart 200 medlemmer i M2 og tror du alle de er tette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
Det er definitivt jeg også. Et sted må da grensen gå, kanskje derfor det blir rimelig korte tilgangslister hos veldig mange. |
![]() |
![]() |
#17 |
Ekvilist
|
Ok. Jeg er vant til å forholde meg til taushetsplikt, og forsøker å holde samme linja i forumsammenheng. Jeg mener at det er stygt å sladre videre om personlig informasjon folk har lagt ut i lukkede rom til folk som ikke har den samme tilgangen. Selv om den som legger det ut også bør være obs på at det veldig lett kan skje.
![]() |
#18 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et litt paranoid spørsmålJeg mener det er feil å hente info fra andre nettfora inn hit for å henge ut/latterliggjøre dem som skrev i tråden. Jeg synes ikke det er noe man må regne med, men være klar over at kan skje. Å skrive på medlemssalongen er en tillitsgreie og jeg synes det er galt å dra det ut derfra. Det er en grunn til at man skriver der og ikke på generelt, f.eks. Å lage en generell diskusjon ut fra et tema som er tatt opp på medlemssalongen blir noe annet.
![]() |
#19 |
Passiv
|
Helt klart, men om det er sånn at noe jeg har fortalt her blir lagt ut på et annet forum (dersom jeg hadde vært der også) av andre ville jeg ikke synes det var noe stas og tatt det opp med vedkommende. |
![]() |
![]() |
#20 |
Helt enig, når det gjelder lukkede rom og delfora etc. Men på åpent forum der alle og enhver kan lese, blir det noe annet. Selvsagt sladres det. Det er enkelte som er på en haug av forum, og jeg er rimelig sikker på at info gis.
![]() |
|
|