Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Mercedes Vaneo eller A-klasse?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-09, 18:39   #12
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mercedes Vaneo eller A-klasse?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Nei, jeg vet hva Vito er (som vel trolig er det dårligste MB noen sinne har laget, i hvert fall fram til generasjonsskiftet i 04-05 elns).

Det som på A-klasse, og trolig også Vaeno siden den er basert å samme plattform, blir ekstra viktig å rustsjekke er bremserørene, som vel har hatt en tendens til å ruste vekk på disse bilene og potensielt skape farlige situasjoner. Rust på slike steder ser de ikke etter nødvendigvis på en Eu-kontroll, ettersom det krever en del demontering på en del biler. Det bør være en del av servicesjekken hos merkeforhandler i hvert fall vil jeg tro, spesielt når de bør være klar over problemet.

Men A-klasse har vel ikke hatt rustproblemer i den grad spesielt E-klasse har hatt. Men her er årsmodeller også veldig forskjellig - MB tok et grep om en del av problemene på en del modeller, var vel da rundt 04-05 vil jeg tro.

Hvor mange Vaneoer og andre biler har du demontert eller sjekket siden du påstår bremserørene ruster lettere enn andre biler?
Hvis vi skal gå så langt å få Bertel og steen sjekke bremserørene så vil jeg ha fakta enn å si en fyr på mamma/foreldre-forum påstår dette.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.