|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Divine: Herremin hvilke bussjåfører |
|
|
|
|
|
#242 |
|
guru advisor
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?
Åh! |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, hvorfor nevner så mange lærere? Jeg tror det har noe med at alle har møtt på veldig mange lærere gjennom livet. Først x-antall år selv og nå barnas lærere. Det er vel ingenting som taler for at lærere, som gruppe, skulle ha en større andel irriterende folk enn andre yrkesgrupper? Hvorfor nevner ingen de irriterende menneskene på sardinfabrikken, eller i lagmansretten. Sikkert fordi vi aldri har noe med dem å gjøre. Sist redigert av rine : 29-10-09 kl 22:22. Årsak: glemte noe |
|
|
|
|
|
#244 |
|
Har en bolle i ovnen
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Hei hei, vær snill med den "nye" jenta
|
|
|
|
#246 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Good one, Cille. |
|
|
|
#247 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Det er ingen spesielle yrkesgrupper som irriterer meg, men derimot frekke og arrogante mennesker. De finner man vel stort sett i alle yrkesgrupper.
|
|
|
#248 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Jeg irriterer meg over trailersjåfører. Det er for mange av dem som synes det er kjekt å kjøre helt i rumpa på bilen foran, eller som ikke synes det er noen vits i vinterdekk, kjettinger og annet stash. Jeg liker ikke å kjenne meg utrygg i trafikken pga. slik arroganse og dumhet. |
|
|
|
|
|
#250 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Divine: OMG! Var dette samme sjåfør alle gangene, eller er det 3 stk ute og kjører?
|
|
|
#251 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Dette ble jo en veldig kostelig tråd.
|
|
|
#253 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Jeg kjenner jeg blir småhissig av selgere, ikke hvilke som helst selgere, men de som ikke tar et nei for et nei.. |
|
|
|
|
|
#254 |
|
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Åhå! Jeg hadde morsom telefonselger på tråden i går! |
|
|
|
|
|
#255 |
|
Textrovert
|
Tre ulike.
|
|
|
#257 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Å milde måne Divine - bor du på stedet hvor psykotiske bussjåfører blir sendt for å holde dem unna bytrafikken, eller noe slikt?
|
|
|
#258 |
|
Textrovert
|
Jeg tror det, ja. Men så har vi noen søte også, da. Som han som slapp på alt for mange passasjerer en dag det øsregnet, og som sa over høyttaleren på sjarmerende dårlig norsk "jeg får problema med polliti hvis de stopper meg, men jeg er glad i dere, så jeg gjør dette av kjærligheten".
|
|
|
#259 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
A friend with benefits
|
|
![]() |
|
|