Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-09, 19:34   #241
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Divine: Herremin hvilke bussjåfører

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 21:34   #242
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

OK. ALT vi lærere gjør er feil! Vet dere hvor mye vi jobber? Vet dere hvem som gir ALT HVER ENESTE DAG FOR DE DRITTUNGENE??!?

Nei, skal vi se. Selvhøyttidelig folk som sitter i en skranke og gjør en Meget Viktig Jobb.

Opprinnelig lagt inn av Trampe, her.

Ehm? Ikke spesielt glad i jobben din eller?

Jeg er kjempe fornøyd med lærerene til barna mine, og er sjeleglad for at noen tar den jobben. Og jeg setter utrolig stor pris på hva de gjør for barna mine.

Men å kalle dem drittunger?? Da setter du både deg selv og dine lærerkollegaer i et dårlig lys.

Ikke rart at flere nevner lærere her inne da, hvis det er slike holdninger dere har

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Trampe: Det er en spøk!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hun var morsom. :informerer:

Åh! Dere trengte ikke si det da! Nå kunne vi jo kranglet og alltingen.

Kaller dere ikke barna deres for drittunger?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 22:21   #243
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trampe, her.

Ikke rart at flere nevner lærere her inne da, hvis det er slike holdninger dere har

Ja, hvorfor nevner så mange lærere? Jeg tror det har noe med at alle har møtt på veldig mange lærere gjennom livet. Først x-antall år selv og nå barnas lærere. Det er vel ingenting som taler for at lærere, som gruppe, skulle ha en større andel irriterende folk enn andre yrkesgrupper? Hvorfor nevner ingen de irriterende menneskene på sardinfabrikken, eller i lagmansretten. Sikkert fordi vi aldri har noe med dem å gjøre.

(Jeg irriterer meg over lærere selv, men mest sutrete kollegaer.)

Cille: Klart vi kaller barn for drittunger av og til. Men bare på lærerrommet. :trøster:

Sist redigert av rine : 29-10-09 kl 22:22. Årsak: glemte noe
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 22:32   #244
Trampe
Har en bolle i ovnen

Trampe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Trampe er litt kul
Standard

Åh! Dere trengte ikke si det da! Nå kunne vi jo kranglet og alltingen.

Hei hei, vær snill med den "nye" jenta

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Cille: Klart vi kaller barn for drittunger av og til. Men bare på lærerrommet. :trøster:

Gammel 29-10-09, 22:45   #245
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Beklager Trampe. Jeg så ikke at du var ny. Velkommen hit. Ikke meningen å trampe på deg.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 23:02   #246
Frantzen
Passiv

Standard

Good one, Cille.

Jeg ser på undertittelen til Trampe og tenker at hun tåler litt av det her, jeg.

Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 01:09   #247
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Det er ingen spesielle yrkesgrupper som irriterer meg, men derimot frekke og arrogante mennesker. De finner man vel stort sett i alle yrkesgrupper.

Hvis jeg må nevne en spesiell yrkesgruppe så tror jeg kanskje det er leger. Der kan man finne ganske mange arrogante mennesker med null empati. Spesielt den eldre garden... De er rett og slett litt høyere hevet over oss vanlige dødelige. Tror de...

Gammel 30-10-09, 01:36   #248
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg irriterer meg over trailersjåfører. Det er for mange av dem som synes det er kjekt å kjøre helt i rumpa på bilen foran, eller som ikke synes det er noen vits i vinterdekk, kjettinger og annet stash. Jeg liker ikke å kjenne meg utrygg i trafikken pga. slik arroganse og dumhet.

Ellers kjenner jeg meg som en overbærende og tilgivende sjel, og kan ikke komme på at jeg irriterer meg over så mange.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 09:50   #249
Trampe
Har en bolle i ovnen

Trampe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Trampe er litt kul
Standard

Beklager Trampe. Jeg så ikke at du var ny. Velkommen hit. Ikke meningen å trampe på deg.

Gammel 30-10-09, 09:53   #250
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Divine: OMG! Var dette samme sjåfør alle gangene, eller er det 3 stk ute og kjører?

Gammel 30-10-09, 09:56   #251
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Dette ble jo en veldig kostelig tråd. Jeg kan ikke komme på noen yrkesgrupper som irriterer meg akkurat i dag.

Gammel 30-10-09, 11:11   #252
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Divine:

Gammel 30-10-09, 11:39   #253
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Jeg kjenner jeg blir småhissig av selgere, ikke hvilke som helst selgere, men de som ikke tar et nei for et nei..

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 11:43   #254
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhå! Jeg hadde morsom telefonselger på tråden i går!

Det er alltid en litt dårlig start for disse stakkars menneskene når de begynner med å spørre om jeg er alfaCharlie [insert gammelt etternavn].

"Nei." :isrøst:

Men hun her het Emma, og hver eneste gang hun sa navnet mitt, som var ganske ofte, svarte jeg med "så fint, Emma!", "hyggelig å høre, Emma!", "Emma, det høres spennende ut!", for så å avslutte med "Veldig, veldig trivelig at du ringte akkurat meg Emma, men jeg er ikke interessert i det hele tatt, så kanskje vi kan slutte å snakke nå, Emma?"

:flirer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 11:44   #255
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Divine: OMG! Var dette samme sjåfør alle gangene, eller er det 3 stk ute og kjører?

Tre ulike.

Jeg har forresten én til:

I fjor vinter sto jeg og ventet på bussen hjemme. Det er bussdepoet og ergo første stoppested på ruta. Bussen kommer til riktig tid og med riktg nummer. Jeg og en annen dame går på bussen. Sjåføren spør om jeg skal til Oslo, noe jeg finner rart. Hvor ellers skal jeg liksom, siden dette er ekspressen til Oslo. Nuvel, bussen kjører noen minutter og svinger av i feil retning. Jeg går fram og sier "eh, hvorfor kjører du her, du er KLAR OVER at dette er ekspressbussen, nr. XXX til Oslo bussterminal? Nei, det er det IKKE, sier sjåføren. Han kjører en lokalbuss som skal kjøre via uren luren til Lysaker stasjon, men det er jo bare for oss å bytte der. Nei, sier jeg, det vil ta cirka en time lenger, så vi er ikke interessert. Jeg sier at det STÅR nr. XXX på bussen, så er det ikke den ruta han skal kjøre, så må vi få gå av. Men han nekter. Han sier det ikke spiller noen rolle hva det står på bussen, har vi først gått på bussen, så får vi værsågod være med. Jeg sier flere ganger at han må stoppe bussen, men ikke planer. Til slutt nesten brøler jeg til han: Du stopper bussen NÅ!!!! Da blir han rasende og sier "Du skal ikke true meg! Du skal ikke true meg". Men til slutt stopper han, så vi må hoppe av bussen og ned i en dyp snøfonn. Det siste jeg hører, er fortsatt sjåføren som gjentar febrilsk "Du skal ikke true meg! Du skal ikke true meg".

Jeg sendte mail til busselskapet etter denne hendelsen, men fikk ikke svar en gang.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 11:44   #256
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC: Du herlige onde kvinne!

Gammel 30-10-09, 11:45   #257
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å milde måne Divine - bor du på stedet hvor psykotiske bussjåfører blir sendt for å holde dem unna bytrafikken, eller noe slikt?

Gammel 30-10-09, 11:54   #258
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Å milde måne Divine - bor du på stedet hvor psykotiske bussjåfører blir sendt for å holde dem unna bytrafikken, eller noe slikt?

Jeg tror det, ja. Men så har vi noen søte også, da. Som han som slapp på alt for mange passasjerer en dag det øsregnet, og som sa over høyttaleren på sjarmerende dårlig norsk "jeg får problema med polliti hvis de stopper meg, men jeg er glad i dere, så jeg gjør dette av kjærligheten".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 11:56   #259
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg tror det, ja. Men så har vi noen søte også, da. Som han som slapp på alt for mange passasjerer en dag det øsregnet, og som sa over høyttaleren på sjarmerende dårlig norsk "jeg får problema med polliti hvis de stopper meg, men jeg er glad i dere, så jeg gjør dette av kjærligheten".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 11:58   #260
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Fantastisk! For en herlig fyr!

Men han forrige. Herregud, det finnes så mye rare mennesker her i verden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.