|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!
Og ikke nok med det: Av de ca 77 000 som har dødd i Sverige så langt i år, har over 75 % dødd mindre enn 24 timer etter at de spiste frokost!
|
|
|
#143 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Der ser du myndighetene er ute etter å ta oss, man sier jo at frokost er dagens viktigste måltid ....ja lizzom |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Det var det jeg visste!!! Fra nå av spsier vi bare etter kl 17 her i huset!
|
|
|
#147 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
På lukket avdeling
|
Kommer an på grad av allergi og hvilke reaksjoner de har. Reagerer de med allergisk sjokk burde de ikke, men ellers kan de jo ta. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Sviiisj!!
|
Men det hjelper vel uansett ikke gutten deres at ingen av dere vaksineres? Tvert i mot, om de av dere som ikke har eggallergi tar den, bidrar det jo til å minske risikoen for at sønnen din blir smittet.
|
|
|
#150 |
|
superbruker
|
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Fra din egen link Kråka:
Ut fra det jeg leser her og det jeg har lest ellers så bør man vaksinere. Jeg tviler vel på at vi tolker det som står i artikkelen likt. For meg så anbefaller de helt klart å ta vaksinen.
|
|
|
#151 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!"Helsemyndighetene har i dag bestemt seg for å anbefale vaksine til alle etter at risikogruppene har fått vaksine." (23.10.2009)
|
|
|
#152 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Ja det har de sikkert, men jeg tilhører risikogruppe, og min fastlege har ikke vaksine til meg. I allefall ikke ennå. Syns det her er skummelt jeg. Både med og uten vaksine. Men leste også at hvis man var forkjølet så gjorde det at man var mindre mottagelig mot svineinfluensa også. Så tingen er kanskje å være konstant forkjølet. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Er det flere som har fått det skjemaet fra folkehelseinstituttet i bhg der de ber om personnummer og navn på barn og foresatte, hva enten du sier ja eller nei til vaksina? Hva er greia med det?
|
|
|
#155 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Vi har tatt den og det var VONDT. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Synes du? Det synes ikke jeg. |
|
|
|
|
|
#157 |
|
![]() ![]() ![]() |
mmmmm, skeptisk
|
|
|
#158 |
|
På lukket avdeling
|
Jeg synes det er veldig smart, for hvis jeg får bivirkninger da så er det registrert at jeg har tatt vaksinen så det kan sjekkes ut om det har noen sammenheng. |
|
|
|
|
|
#160 |
|
![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Var en kvinne i risikogruppen som tok kvelden etter vaksinering i dag. Selvsagt har de ikke baller til å gå ut offentlig med at dødsfallet indirekte var forårsaket av vaksinen. Selvfølgelig en tilfeldighet når vi snakker om "juksevirus" injesert av helsepersonell....
|
![]() |
|
|