Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

IQ på FP

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Føler du deg smartere eller dummere enn snittet på FP?
Jeg er i den indre sirkel av FP-kremen 11 7,80%
Smartere, selvsagt 19 13,48%
Jeg er selveste snittet! 69 48,94%
På en god dag beveger jeg meg opp mot snittet 26 18,44%
Jeg ligger og vaker i bunnsjiktet 4 2,84%
Hæ? 12 8,51%
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 18:54   #101
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IQ på FP

Ellers føler jeg meg rimelig smart, men her inne føler jeg gang på gang at jeg ikke en gang holder snittnivå.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 20:05   #102
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det går jo ikke opp - noen må være "dummere" enn gjennomsnittet også.

Vel, la meg melde meg! Jeg er helt sikkert dummere enn gjennomsnittet på FP. Jeg må fremdeles telle på fingrene når jeg regner, og i enkelte diskusjoner faller jeg av lasset og lar tankene vandre til hva jeg skal lage til middag og om det er bæsj det jeg lukter. Jeg vil likevel skryte på meg (og slå et slag for) sosial intelligens. Jeg lærer veldig fort, plukker opp ting her og der, følger med på nyhetsbildet og er oppriktig interessert i det folk forteller meg. Jeg leser bøker for å utvikle skriveferdighetene mine og jeg liker å bli utfordret mentalt. Jeg liker å tro at jeg har selvinnsikt og jeg innser mine svakheter. Det må da telle for noe.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 20:31   #103
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vel, la meg melde meg! Jeg er helt sikkert dummere enn gjennomsnittet på FP. Jeg må fremdeles telle på fingrene når jeg regner, og i enkelte diskusjoner faller jeg av lasset og lar tankene vandre til hva jeg skal lage til middag og om det er bæsj det jeg lukter. Jeg vil likevel skryte på meg (og slå et slag for) sosial intelligens. Jeg lærer veldig fort, plukker opp ting her og der, følger med på nyhetsbildet og er oppriktig interessert i det folk forteller meg. Jeg leser bøker for å utvikle skriveferdighetene mine og jeg liker å bli utfordret mentalt. Jeg liker å tro at jeg har selvinnsikt og jeg innser mine svakheter. Det må da telle for noe.

Det teller masse - mer enn det man kan lese ut fra et IQ-tall! Jeg meldte meg for så vidt som "dummere" enn snittet selv, men det kom kanskje ikke helt klart fram i det innlegget. Jeg har ikke stemt i pollen, men jeg føler meg ofte ganske dum når jeg sammenlikner meg med andre her inne. Som deg liker jeg å bli utfordret mentalt, så jeg lar det ikke gå så veldig inn på meg. Man kan alltids lære noe, tenker jeg.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 20:42   #104
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Vi trekkes mot smileyer som møll mot lyset.

Jeg tok en av de testene i formiddag, den den som var på 46 spørsmål eller noe sånt. Da de begynte å bli sånn litt vanskelig, sånn etter 25 eller så, sånn at jeg måtte tenke og sånn, så ble jeg lei og bare svarte blankt på resten.

Jeg fikk heldigvis over 100 likevel altså. Selv med nesten halvparten blank.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 22:35   #105
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor høyt er Mensakravet?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 22:41   #106
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er dette mensenkravet dere snakker om hele tiden? :slår et slag for prompe-humoren:

Gammel 01-11-09, 23:16   #107
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i alle fall såpass glup at jeg oppdaget at det var en ikke-anonym spørreundersøkelse før jeg svarte Følgelig svarer jeg ikke.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 23:17   #108
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hva er dette mensenkravet dere snakker om hele tiden? :slår et slag for prompe-humoren:

Mensen sammenhengende i minimum 11 dager og der Tempax + Libresse goognight (i kombinasjon) ikke er nok i dag 2-5. Søke medlemskap?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 00:33   #109
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

:gådd: lammt ass, akkurat nå føler jeg meg egenlig litt pinlig berørt.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 03:38   #110
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hvor høyt er Mensakravet?

Det ligger vel på rundt 130. Det skal være tilsvarende 2 % av befolkningen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 09:11   #111
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mensen sammenhengende i minimum 11 dager og der Tempax + Libresse goognight (i kombinasjon) ikke er nok i dag 2-5. Søke medlemskap?

Håja!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.