|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Glamorøs
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?
Da er jeg nok uærlig i dine øyne. Og det har ingenting med å sette meg selv i et bedre lys å gjøre, men at jeg syns det er mer interessant og inspirerende, som jeg har tolket av meningen med den tråden er, å lese om god mat enn posemat. Det regner jeg med at andre gjør også, så derfor skriver jeg bare de gangene jeg har noe jeg syns er ekstra godt (eller når jeg husker det, for den saks skyld), gjerne med en oppskrift også.
Det er jeg helt uenig i. Jeg syns NM har et mye smalere segment av befolkningen enn her, og "kaller du meg en dårlig mor?!"-mentaliteten er høyere. Her er det mye større forsåelse for ulike valg, så lenge de er greit begrunnet.
![]() |
#163 |
© All rights reserved
|
Enig med Glitter. Jeg kjenner at jeg har skepsisvibbene ute når historier høres for dramatisk ut til å være sann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Leser
|
Ja ... På en måte er jeg enig, og i RL er det jo slik at jo "nærmere" man slipper folk jo mer oppdager de hvordan man "virkelig er" - uten at man behøver å kommunisere det. Hvis du eller Olympia (eller hvem som helst andre) hadde bodd hos meg ei uke, hadde dere fått vite en masse om meg uten at jeg hadde trengt å si et kløyva ord. Vi har noe som ligner her på FP etter at bloggene kom, nemlig at folk kan velge hvem de vil slippe litt nærmere. Men den delen med at man ikke trenger å kommunisere er ikke der i like stor grad som i RL. (Litt er den der, skrivestil, om man skriver mye feil, uttrykksmåte, hva man liker å lese, hvilke temaer man tar opp etc) Så poenget mitt er at personer (enda) lettere enn i RL kan fremstå som som noen andre enn de virkelig er.
![]() |
#165 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#166 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øh.. Det er bare å trykke på blogg eller? Jeg har ikke kommet inn på noen, har prøvd ett par stykker.
![]() |
#167 |
Passiv
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Trykk på "Blogger" øverst til venstre på siden. Da får du opp de som er åpne. |
![]() |
![]() |
#168 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat, på deg f.eks så har jeg bare prøvd å trykke på 4 som står etter Blogginnlegg, og da skjer dette:
![]() |
#169 |
Passiv
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?For mange handler det vel om at man ikke vil være søkbar i Google, for eksempel, mens for andre igjen så er det fordi de vil vite hvem som leser fordi de skriver personlige ting. Min er kun lukket fordi jeg ikke vil at den skal være søkbar, så jeg kan gjerne legge deg til. Men det er en fryktelig død blogg, altså. |
![]() |
![]() |
#171 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Lager dere surkål fra bunnen av? (ikke peiling i det hele tatt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Glamorøs
|
Jeg har aldri laget surkål, men jeg har laget rødkål fra bunnen av. Bortsett fra å gro kålen da. Det er bare jeg som spiser slikt her i huset, så den ble frosset ned i passe posjonspakninger.
![]() |
#173 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?De få gangene året vi har surkål/rødkål kjøper vi ferdigpose. Sist redigert av 007 : 05-11-09 kl 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Retromum
|
Samme her, jeg mangler fullstendig husmorgenet iallefall når det gjelder kunster på kjøkkenet. De få gangene jeg har prøvd meg på å lage retter fra bunnen av har det endt opp som noen smakløse greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg lager surkål til jul. Det er ikke akkurat noen heksekunst.
![]() |
#176 |
kamerat
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg lager også surkål og rødkål selv, de uhyre få gangene vi har det (tredjehver jul eller noe). Det er utpreget enkelt.
![]() |
#177 |
Helt konge
|
Det er like morsom hver gang det med skrivefeil og dårlige settninger kommer opp som en ting man blir hengt for her på forumet. Jeg slår jo som oftes de fleste i antall skrivefeil per settning og jeg tror jaggu aldri aldri noen har kommentert det i en diskusjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Surkål, ja. Sånn går det når man er borte en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Ringskrømt
|
Jada, i denne tråden innrømmer jo folk til og med at de ikke skifter dekk selv! Gir man forumet mer tid så ser jo man at det ikke er tilfelle at "alle" er imot Toro, men førsteinntrykket kan bli feil skulle man f.eks. havne i en av de (gode) gamle diskusjonene, hvor det kan gå litt hett for seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|