Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-09, 22:24   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?

Eller av og til? Eller skummer du for det meste?

Gammel 05-11-09, 22:51   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?

Ikke alltid, men er det en diskusjon jeg ønsker å fordype meg i gjør jeg det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 22:53   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er ikke helt sikker på hva vi skal til jul ennå, jeg.

Gammel 05-11-09, 22:55   #4
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Ja, om jeg svarer har jeg lest mesteparten. Derfor svarer jeg ikke så veldig ofte.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 22:56   #5
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om tråden ikke er super lang så gjør jeg det av og til, er det en lang tråd svarer jeg utifra hva jeg selv mener eller tror.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 22:57   #6
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svaret er et helt klart nei. Innen jeg kommer meg ut av sengen er alle de interessante trådene på FP blitt sju mil lange, og jeg har verken tid eller ork til å gjøre annet enn å a) lese pittelitt av tråden nøye og så svar derfra - for å finne ut at tråden har tatt en helt annen retning etterpå , eller b) skumme tråden og svare derfra - for så å finne ut at jeg trakk helt andre ting ut fra tråden enn det som faktisk stod .

Det blir svært ofte galt okke som.

Gammel 05-11-09, 23:00   #7
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Stort sett ja, og derfor ender jeg veldig ofte med å ikke svare fordi noen (og veldig ofte mange flere enn en "noen" ) allerede har svart det jeg skal si.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 23:01   #8
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Stort sett ja. Føler det som lite nyttig å svare med "signerer",og lar være å svare hvis x antall andre har sagt det jeg ville si.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 23:05   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da må dere øve dere på å formulere ting med egne ord, selv om det er sagt før. At det er sagt spiller ingen rolle. Alt kan gjentas.

Gammel 05-11-09, 23:08   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan svare på innlegg, selv om det man vil si er sagt før. Det er bare å bruke andre ord. Sånn, gå i gang med å øve!

:øver seg:

Gammel 05-11-09, 23:10   #11
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Men, hva er poenget? Det viktigste er jo at det er sagt, ikke hvem som sier det. :beskjeden: ( og mine RL venner ville ha ledd seg skakk av at JEG sier noe slikt )

Gammel 05-11-09, 23:13   #12
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Libra - men nettopp derfor er det jo så gullfint at du har FP der du kan få sagt høyt de tingene (de idiotisk?!) vennene dine ville ledd av. Dessuten er det jo det som gjør dette forumet så fint, at man skravler i vei og gjerne fjaser litt i tillegg

Høre på Sitronen, hun glimter til innimellom

Gammel 05-11-09, 23:18   #13
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Libra - men nettopp derfor er det jo så gullfint at du har FP der du kan få sagt høyt de tingene (de idiotisk?!) vennene dine ville ledd av. Dessuten er det jo det som gjør dette forumet så fint, at man skravler i vei og gjerne fjaser litt i tillegg

Mener du at det jeg sa var idiotisk? ... Poenget mitt var at det faktisk var fornuftig, men for min del ikke i kategorien av hva jeg faktisk gjennomfører i levende livet.

Gammel 05-11-09, 23:23   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Innimellom, liksom.

Gammel 05-11-09, 23:28   #15
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Mener du at det jeg sa var idiotisk? ... Poenget mitt var at det faktisk var fornuftig, men for min del ikke i kategorien av hva jeg faktisk gjennomfører i levende livet.

Nei, ikke det du sa, men at vennene dine var idiotiske som ville ledd av det!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Innimellom, liksom.

Hallo, se på antall innlegg du har skrevet, det skulle jo kreve ganske mye om du glimtet til i alle ,

Gammel 05-11-09, 23:45   #16
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en skummer.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 23:45   #17
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo de 7 mil lange trådene som er de morsomste, som regel. Det er der man ender opp med å fjase med torsk.

Gammel 05-11-09, 23:48   #18
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hallo, se på antall innlegg du har skrevet, det skulle jo kreve ganske mye om du glimtet til i alle ,

Det jeg lurer på, er hvor Sitron skriver alle disse innleggene?? Vel leser jeg mange av de du skriver, men over 24000? Hvor er'em alle sammen?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 01:42   #19
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Kommer an på hvor mye tråden engasjerer meg. Men jeg innrømmer at jeg både skumleser og signerer.

Gammel 06-11-09, 03:22   #20
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Tja jeg kan egentlig ikke huske sist jeg bakte kanelboller, men ellers så gjør jeg nok det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.