|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Nei, jeg er ikke helt sikker på hva vi skal til jul ennå, jeg.
|
|
|
#4 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Ja, om jeg svarer har jeg lest mesteparten. Derfor svarer jeg ikke så veldig ofte.
|
|
|
#5 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Om tråden ikke er super lang så gjør jeg det av og til, er det en lang tråd svarer jeg utifra hva jeg selv mener eller tror.
|
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Stort sett ja, og derfor ender jeg veldig ofte med å ikke svare fordi noen (og veldig ofte mange flere enn en "noen" ) allerede har svart det jeg skal si. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Stort sett ja. Føler det som lite nyttig å svare med "signerer",og lar være å svare hvis x antall andre har sagt det jeg ville si. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Da må dere øve dere på å formulere ting med egne ord, selv om det er sagt før. At det er sagt spiller ingen rolle. Alt kan gjentas.
|
|
|
#10 |
|
Shake it out!
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Man kan svare på innlegg, selv om det man vil si er sagt før. Det er bare å bruke andre ord. Sånn, gå i gang med å øve!
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Men, hva er poenget? Det viktigste er jo at det er sagt, ikke hvem som sier det. :beskjeden: ( og mine RL venner ville ha ledd seg skakk av at JEG sier noe slikt |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Shake it out!
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Libra - men nettopp derfor er det jo så gullfint at du har FP der du kan få sagt høyt de tingene (de idiotisk?!) vennene dine ville ledd av. Dessuten er det jo det som gjør dette forumet så fint, at man skravler i vei og gjerne fjaser litt i tillegg
|
|
|
#13 |
|
|
Mener du at det jeg sa var idiotisk? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Innimellom, liksom.
|
|
|
#15 |
|
Shake it out!
|
Hallo, se på antall innlegg du har skrevet, det skulle jo kreve ganske mye om du glimtet til i alle
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Det jeg lurer på, er hvor Sitron skriver alle disse innleggene?? Vel leser jeg mange av de du skriver, men over 24000?
|
|
|
#19 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Kommer an på hvor mye tråden engasjerer meg. Men jeg innrømmer at jeg både skumleser og signerer.
|
|
![]() |
|
|