Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ekle og grusomme filmer, som allikevel gjør inntrykk

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 19:12   #16
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekle og grusomme filmer, som allikevel gjør inntrykk

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Skrekkfilmer gjør sjelden inntrykk på meg, utover den tiden jeg sitter å ser på filmen. Filmer basert på virkeligheten gjør utrolig mye mer med meg. Hotel Rwanda er vel den filmen som har gått mest inn på meg. Jeg må innrømme at jeg hadde mareritt i flere uker etter at jeg så filmen. Ramla over den en sen nattetime og ble sittende og se på, uten at jeg egentlig viste hvilken film jeg satt å så, før det var for sent.

Denne filmen gjorde også sterkt inntrykk på meg.

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg tror heller ikke at det som skjedde i Hostel kunne ha fortsatt lenge før det ble oppdaget. Men jeg fikk en ekkel følelse da jeg så filmen, tenk om slikt skjer i virkeligheten. Så grusomt.

Men det er mye sykt som skjer i verden. Det er helt sikkert. Og enkelte mennesker gjør jo hva som helst for å tjene seg rik.

Jeg har sett litt av Hostel 2, det var før jeg visste hva filmen dreide seg om. Da han ene guttungen brått og brutalt ble skutt ble jeg bare kvalm og dårlig og slo av hele tven.

Den siste Rambo filmen likte jeg også dårlig. Den ble for virkelig syns jeg.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.