|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bedreviter
|
Sv: i.d. Bare minerals
Jeg vasker kosten to–tre ganger i måneden med den shampoen som "hører til", og jeg synes den er utrolig mye bedre å bruke når den er nyvasket. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: i.d. Bare minerals
|
|
|
#23 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: i.d. Bare mineralsNoen som har opplevd å reagerer allergisk ( kløe, rødhet el lign) av I.d?? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: i.d. Bare mineralsEgentlig, sånn i ærlighetens navn, synes jeg det er pussig at "så mange" skråsikkert vet at de reagerer på én bestemt ingrediens, i dette tilfellet vismut oksiklorid (eller hvordan det nå staves på norsk). Dette mineralsaltet brukes også i konvensjonell kosmetikk, men der har jeg ikke hørt at noen har reagert. For å vite eksakt hva man reagerer på, må man jo isolere det enkelte virkestoffet og kontrollere for alt annet, og det tviler jeg sterkt på at alle de som reagerer har gjort.
|
|
|
#26 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Sv: i.d. Bare mineralsJeg har brukt flere produkter fra i.d og var fornøyd stort sett. Men syntes noen ganger at jeg så litt for "sminket" ut med mineralfoundationen deres. Nå har jeg gått over til mineralsminke fra everydayminerals.com, det er mye billigere også
|
|
|
|
#27 |
|
Pauset
|
Sv: i.d. Bare mineralsJeg bruker bare I.D og er kanonfornøyd. Får helt hetta av alt annet av foundation, pudder og lignende, føler at jeg har maske på meg og får ikke luft på ansiktshuden. Med I.D kjenner jeg ikke at jeg har sminke på meg. Det ser naturlig ut og sitter godt, og min sensitive hud reagerer ikke på det. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: i.d. Bare mineralshvordan er denne everyday-sminken i farge da? på nett du kjøper? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: i.d. Bare mineralsHer kan du lese om Everyday minerals og fargene |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: i.d. Bare mineralsJeg har brukt ID en god stund og er spesielt fornøyd med concealeren og tilhørende børste. Alt annet er også greit, men det blir litt tørt med bare pudder for meg, og foundationpudderet har tendens til å sette seg i mine rynker. Så akkurat nå går det i Dermalogica foundation (som er dagcreme med litt farge), ID concealer, Touche Eclat under øynene og Fusion Beauty ansiktspudder. Pluss krigsmalingen...
|
![]() |
|
|