Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lang vinterjakke/kåpe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-09, 11:13   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Lang vinterjakke/kåpe

Jeg har lyst på ny litt lang vinterjakke/kåpe, er det noen som har sett noen fine i det siste? Jeg ønsker meg IKKE boblejakke (selv om de sikkert er deilige å ha på kulda så får jeg bare soveposevibber av dem). Den skal være litt fin og passe til hverdagsskjørt og støvletter.

Gammel 26-09-09, 23:15   #2
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lang vinterjakke/kåpe

Ingen?

Det var det jeg hadde mistanke om - jeg ser stort sett bare boblejakker overalt for tida, og det vil jeg som sagt ikke ha.

Synes den brune noblesse kåpa fra odd molly er fin da, men ikke så fin at den rettferdiggjør 5500. Den andre, den fløyelskåpa (once in a lifetime), er også fin, men litt for flashy for meg. Og dyr ikke minst, den koster langt over 6000.

Gammel 26-09-09, 23:16   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 26-09-09, 23:17   #4
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes denne er fin (Lady Myrull 1912 i teknisk ull fra Bergans - 1.600,-) :

De har også flotte kåper fra Hot Nok design: www.hotnok.no

Gammel 26-09-09, 23:21   #5
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Jeg synes denne er fin (Lady Myrull 1912 i teknisk ull fra Bergans - 1.600,-) :

De har også flotte kåper fra Hot Nok design: www.hotnok.no

Jeg har denne fra Bergans i en kortere variant. Og ettersom det er ull så er den ikke det minste vindtett, ergo varmer den ikke så veldig om vinteren når det blåser og er surt ute.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 09:38   #6
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Ja, det var den ja. Husker den fra en tidligere tråd, når jeg ser den! Den er veldig fin altså. Hvor mye blir den på sånn totalt til Norge? 175 pund i nettbutikken, men hva med frakt, moms og toll? Synes sånt er så komplisert at jeg nesten ikke orker å begynne på det. Men den ER fin altså!

Gammel 27-09-09, 09:39   #7
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Jeg har denne fra Bergans i en kortere variant. Og ettersom det er ull så er den ikke det minste vindtett, ergo varmer den ikke så veldig om vinteren når det blåser og er surt ute.

Takk for opplysningen. Den er fin, men jeg trenger absolutt noe vindtett her i Bergen ja.

Gammel 27-09-09, 11:58   #8
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

SIS er litt kul
Standard

Du kan jo kikke om du finner noe fint fra http://www.didriksons.com/collection.asp?sizeId=2, de har litt derifra på Exhibiton (sportsbutikk) og på hjørnet av Strandkaien (der de har regnklær og støvler, Aksdal kanskje ?? )

Gammel 01-10-09, 12:50   #9
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Standard

Må fortelle her at jeg fant meg en kåpe på noa noa her om dagen. Finner ikke bilde av den på nett. Kåpa er tykk og varm og veldig fin! Håper på en kald vinter her i Bergen nå!

Gammel 02-10-09, 17:04   #10
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Likte denne:

Else vinterjakke fra Danefae. Vår største hit til dame forrige sesong.

3/4 lang fôret vinterjakke med mange lekre detaljer. Fôret er turkis med svaner. 100% vind og vanntett med 5000 mm vannsøyle som tåler all slags vær. Jakken er lett å ha på og varmer slik du trenger at en skikkelig vinterjakke skal. Alle sømmene er tapet. Knyting i midjen som kan taes av, og kan lukkes med både glidelås og knapper.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 19:11   #11
Gardenia
Aktiv

Gardenia sin avatar

Gardenia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Den sorte fra Danfae var fin ! Hvordan er str på denne og hvor får man kjøpt den her til lands ?

Gardenia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:10   #12
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde akkurat tenke å nevne Noa Noa, men så nå du hadde funnet der. Fantastiske jakker!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:56   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Knallfin den ullkåpen fra Bergans, men jeg kan nå bare slå et slag for dunkåpen fra Timberland som de har på tilbud til 999,- på G-sport i disse dager - den er veldig fin og god!

Ellers anbefales North Face sin parkas på det varmeste. Dun det også, men ingen av de nevnte er boblete.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.