|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Gjør du aldri dumme ting? | |||
| Nei, det gjør jeg aldri! |
|
6 | 3,24% |
| Å, det hender vel..... |
|
72 | 38,92% |
| Støtt og stadig! |
|
99 | 53,51% |
| Dust! |
|
8 | 4,32% |
| Deltakere: 185. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?
Med den bakgrunnsinfoen (Jeg synes at inspirerte/spinoff-tråder burde informere om hvor man var inspirert fra meg (med mulig unntak av de som er 110% innlysende, type de mange pannekeketrådene her forrige uke)) så er jeg enig med deg.
|
|
|
#43 |
|
By the Sea
|
For min del handler det ikke om selvfølelse men selvinnsikt. Jeg gjør mange "dumme" ting med overlegg - og skammer meg ikke etterpå. Eksempel på en dum ting er vel å drikke Pepsi Max til middag i dag - det er dumt fordi det ikke er bra for kroppen. Men jeg synes det er stor stas med Pepi Max og har som mål for livet mitt å ikke balansere på en tynn line av Sunn Fornuft - så jeg er fornøyd med mitt valg.
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Pøsjda. Det er miljøvennlig å kjøre bil. Det er ikke mye som krever så mye energi som å flytte ting med muskelkraft. |
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Zoe - jeg tør påstå at jeg har en rimelig grei selvinnsikt. Det er igrunnen derfor jeg tør å påstå at jeg ikke så ofte gjør noe dumt. Og mene det. Ikke alle mine valg er vellykkede såklart, men noe rett og slett dumt er det sjelden jeg gjør. |
|
|
|
#46 |
|
can-jur
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Jeg gjør støtt og stadig dumme ting, både ting jeg vet er dumt og ting som blir dumt, uten at jeg brude ha visst det.
|
|
|
|
#47 |
|
Guardian of the galaxy
|
Nei, vet du hva! Slikt kunne ikke falle meg inn.
Jeg mener det oppriktig når jeg sier jeg tar mange dumme valg. Og da snakker jeg ikke om å spise sjokolade eller droppe treninga.
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For meg blir det litt spm om definasjon av nærmiljøet... jeg er mye hjemme (jobber bare to dager i uka, vi har ikke barnehageplass enda....) og da går jeg mye tur, tidvis triller jeg da tur ned til haandlesenteret som ligger over veien for togstasjonen. Med andre ord synes jeg den distansen er en helt ok trilletur, på dager med fint vær. Likevel føles det litt for langt å gå, til og fra jobb...
|
|
|
#50 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Støtt og stadig, om enn ikke med vilje hele tiden ...
|
|
|
#51 |
|
Absolut ateist
|
Jeg har jævlig god selvinnsikt. Det betyr ikke at jeg handler etter det jeg vet jeg bør gjøre av den grunn.
|
|
|
#52 |
|
maler
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Klart jeg gjør. Da snakker jeg om brus, sjokolade, for mye mat, for mye sofatid, for mye tv-tid, for mye nettsurfing, kjøpe ting selv om jeg egentlig burde spart, handle på HM og lukke øynene for at jeg vet hvilke butikker jeg burde handle på mhp rettferdig handel. Trille til byen på cafebesøk istedenfor opp i marka... men egentlig er dette filleting.
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Men til de som tar dumme valg rett og slett - og ser det selv og gjør det likevel. Hvorfor? Er jeg helt rar som prøver å være lur? Det er jo ren egoisme - jeg vil jo helst ha det bra, og da prøver jeg å innrette meg så jeg får det ok også. Er det noen grunn til å ikke gjøre det? |
|
|
|
#54 |
|
|
Jeg røyker selv om jeg vet hvor dumt det er. Hvorfor? Ja, si det. Skulle ønske jeg var røykfri. Skulle ønske at det ønsket var så stort at jeg faktisk gjorde noe med det. :domm:
|
|
|
#55 |
|
By the Sea
|
Hakke sagt et eneste ord om din selvinnsikt!
|
|
|
#56 |
|
By the Sea
|
Nei, nettopp - det er jo akkurat det jeg sier også?
|
|
|
#57 |
|
Passiv
|
Hvor har jeg skrevet at jeg mener de andre i denne tråden har dårlig selvfølelse? |
|
|
|
#58 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#60 |
|
Passiv
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Og du glemte å sitere fullstendig. Hvis du prøver en gang til - denne gangen med smileyen så kanskje du får med deg litt humør? |
|
![]() |
|
|