Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-07, 14:26   #61
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferie

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Enkelt! Frankrike såklart. Kortere flytid, mange fantastiske strender, myyyye bedre på shopping og definitivt mye bedre mat.

Juan-les-Pins har fin strand, og ligger ca 20 minutter unna Nice. (Flytid Oslo - Nice ca 2,5 time.) Cannes er en flott by, med veldig fin strand. Men dyrt å bo på hotell ved stranden. (Har definitivt hatt våre beste ferier her.) St. Raphael er litt mer "charter", med veldig barnevennlig, langgrunn strand. Mange restauranter. Litt lenger unna Nice, kanskje så mye som en time unna.

Helt enig i nesten alt sammen her, BORTSETT fra at strendene på Alcudia er og blir de fineste i Europa.... sånn er det bare

Også kan man vel diskutere om man synes fransk mat er bedre enn spansk. Jeg foretrekker spansk dersom jeg MÅ velge.

Gammel 14-01-07, 14:43   #62
Señora

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Helt enig i nesten alt sammen her, BORTSETT fra at strendene på Alcudia er og blir de fineste i Europa.... sånn er det bare

Også kan man vel diskutere om man synes fransk mat er bedre enn spansk. Jeg foretrekker spansk dersom jeg MÅ velge.

Jeg tror rett og slett det blir Alcudia igjen

Noen som vil tipse om et hotell som

*ligger nær stranden (litt vekk fra Havnebukta, det mudderet lukter æsj.
*har flott barnevennlig (2 åring og 8 åring) basseng
*ikke langt fra Alcudia Havn (den enden jeg liker meg best)
*ikke for plaget av støy fra nattelivet

Vi har tidligere bodd på Estrella de Mar og Ving senteret, men begge har litt mangler ifht. våre ønsker.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 16:21   #63
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Nei, søren heller, kanskje vi skulle prøvd oss på en Mallorcatur? Noen som har tips til hotell som ikke er så slitent som disse charterhotellene pleier å være?

Forstår ikke helt hva du mener med slitne charterhotell jeg da men ... du kan få akkurat den standarden du ønsker på charterreise også. Klassifiseringene som turoperatørene bruker stemmer som oftest godt. De store operatørene bruker fra 1 til 5 stjerner/vinger.

Om du skal til Mallorca og bo bra, kan du på charterreise bl.a. velge Sunwing. Betaler du for en Royal-leilighet, så får du meget bra standard og valuta for pengene.
Sunwing selges gjennom Ving. www.ving.no

Gammel 14-01-07, 19:30   #64
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Jeg tror rett og slett det blir Alcudia igjen

Noen som vil tipse om et hotell som

*ligger nær stranden (litt vekk fra Havnebukta, det mudderet lukter æsj.
*har flott barnevennlig (2 åring og 8 åring) basseng
*ikke langt fra Alcudia Havn (den enden jeg liker meg best)
*ikke for plaget av støy fra nattelivet

Vi har tidligere bodd på Estrella de Mar og Ving senteret, men begge har litt mangler ifht. våre ønsker.

Vi skal til Alcudia i juni og skal bo på Startourhotell Orqudidea Playa, rett på stranda og sentrum http://www.startour.no/Resorts/trave...e=cd&hotel=731

Enda mer barnevennlig tror jeg Blue Star Viva Blue er, ihvertfall når det gjelder flott barnebasseng, lekeplass og Bamseklubb fra 4 år. Der må du krysse vei til stranda og det er lenger unna sentrum.

Jeg har inntrykk av at Alcudia har veldig mange flotte hotell med bra standard.

Vi gleder oss veldig, skal reise med besteforeldre på begge sider og svoger med familien sin. Mulig en tante med datter og niese blir med også.

Synd vi bare skal en uke, ellers skulle jeg dratt innom Palma by som er en veldig sjarmerende liten storby med masse shopping og en nydelig gamleby med søte restauranter blant gamle bygninger og trange brosteinsgater.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 19:44   #65
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi vinger litt med tanke på sommerens ferieplaner. Både tid og penger skal brukes på å bygge redskapsbod på hytta (inkl badstu). Hytta ligger på fjellet så det er ikke et typisk sommersted. Derfor vil vi gjerne få til en liten ferietur i tillegg. Det står mellom ei uke i Danmark i juli eller ei uke i Syden i midten av august. Mor og minstemor vil til Syden mens far og eldstejenta vil til Danmark og Legoland Prismessig blir det vel omtrent det samme

Blir det Sydentur, så velger vi sannsynligvis Sunwing Makrigialos på Kreta.

Gammel 14-01-07, 20:15   #66
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Lykkeliten02: Det hotellet så jo kjempefint ut da Det er fint der ja, gleder meg masse til ferien allerede.

Gammel 14-01-07, 20:50   #67
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var her en uke i fjor sommer:
http://www.apollo.no/Travelling+with...tm?Search=True&

Flott hotell, nydelig strand og masse barn.

Elin; enig med deg, spansk mat er godt. Men det er dessverre ikke det man får servert på de typiske charterstedene. Vi så ikke èn tapasbar, bare steder med klin like menyer overalt. Kjedelig. Men alle fordelene med charterreise, den fine stranden og barnevennligheten gjør at vi nok tar en chartertur til sommeren igjen. Lurer litt på Portugal.

Ellers vurderer vi også en tur til Jersey til sommeren. Eller sør-Frankrike (Juan les pins, Antibes).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 20:58   #68
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi funderer litt på å dra til Irland, og ta en rundtur der. Det vil si at vi tar med bilen, tar fergen over til Newcastle, og så kjører vi nedover UK før vi tar fergen over til enten Antrim eller Dublin, og så en tur rundt på den fantastiske øyen.

Vi er ikke helt sikker på om vi skal ta den turen i år, eller vente til neste år, ettersom det jo vil koste en god del penger å komme seg dit.

Gammel 14-01-07, 21:02   #69
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden vi snakker om ferie: Hvilke typer ferie er rimeligst? Da tenker jeg på følgende kristerier: Ha med småbarn og reise til utlandet. Ikke storbyferie. Hva som helst, syden, bilferie (dog ikke for langt pga bilsyke barn), opplevelsesturer. Charter eller leie selv? Hvor får man mest valuta for pengene? Vi har et feriebudsjett på ca 30-40000. Dette bør helst dekke alt av utgifter, også shopping etc.
Jeg ANER ikke hvilken type ferie vi skal velge i år.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 21:12   #70
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei det har vi ikke vurdert enda fordi jeg akkurat har begynt i ny jobb og ikke vet når jeg får ferie enda.... Har veldig lyst til syden og en tur med fantasy, en tur til Legoland med unga osv, osv... i år er det ingenting som jeg ikke har lyst til....

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 21:26   #71
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Siden vi snakker om ferie: Hvilke typer ferie er rimeligst? Da tenker jeg på følgende kristerier: Ha med småbarn og reise til utlandet. Ikke storbyferie. Hva som helst, syden, bilferie (dog ikke for langt pga bilsyke barn), opplevelsesturer. Charter eller leie selv? Hvor får man mest valuta for pengene? Vi har et feriebudsjett på ca 30-40000. Dette bør helst dekke alt av utgifter, også shopping etc.
Jeg ANER ikke hvilken type ferie vi skal velge i år.

Vi kom mye billigere ut av Italia-turen vår i høstferien enn charterturen på sommeren. Fløy med Norwegian til Pisa (evt kan dere fly med Sterling til Firenze), leide bil og bodde på en vingård.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 22:30   #72
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Kretaturen er bestilt!

I tillegg skal vi være på hytta, en uke i Lofoten og resten av tiden skal vi bruke til å male ferdig huset utvendig (rakk ikke alt i drittværet sommeren som var)...
Krysser fingre for litt mer enn 2 sommerdager kommende sommer!

Hvor på Kreta? Når?

Vi skal til leiligheten vår på Kreta. Først et par uker i mai/ juni, deretter en høsttur. September, antagelig.
Vel, først blir det ei uke der i april. Da for å møblere ferdig.
Gleder meg.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 22:36   #73
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hvor på Kreta? Når?

Vi skal til leiligheten vår på Kreta. Først et par uker i mai/ juni, deretter en høsttur. September, antagelig.
Vel, først blir det ei uke der i april. Da for å møblere ferdig.
Gleder meg.

Rethymnon 7. juli. Jeg har ikke vært på Kreta tidligere, men mannen har vært flere steder. Er det i Chania dere har kjøpt leilighet?

Gammel 14-01-07, 23:19   #74
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Rethymnon 7. juli. Jeg har ikke vært på Kreta tidligere, men mannen har vært flere steder. Er det i Chania dere har kjøpt leilighet?

Ja, det er på Chaniakysten. Vi har vært i Rethymnon, det er kjempefint der også.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 23:33   #75
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen sitter på den andre pc'en og drømmer om ferie akkurat nå. Vi vurderer Montenegro. Jeg var der som barn og syntes det var helt fantastisk.

Snuppa blir 2 år nå, og det ble plutselig VELDIG mye dyrere å ha henne med.

Jeg har charter-noia. Vi var på Kreta i sommer. Første halvdelen var jeg og mannen alene på nordsiden i Chania og Rethymnon. Det var ikke tingen for meg, nei. Siste halvdel var vi på sørsiden av øya. Helt supert.

Gammel 15-01-07, 03:11   #76
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Elin; enig med deg, spansk mat er godt. Men det er dessverre ikke det man får servert på de typiske charterstedene. Vi så ikke èn tapasbar, bare steder med klin like menyer overalt. Kjedelig

Å joda, om man går et par gater lenger bak selv på de store charterdestinasjonene så finner man gode spanske restauranter, og ofte også tapasbarer. Men det skal sies at tapas også er et litt fastlands-fenomen, og lokale spanjoler på øyene er ikke like mye tapas-spisende som fastlands-spanjoler. Selv i turistgettoen Playa del Inglés på Gran Canaria fant vi en nydelig tapas-restaurant hvor vi var eneste turister de gangene vi besøkte den. Måtte riktignok gå til fots gjennom et boligområde for fastboende, men til gjengjeld fikk vi en genuin matopplevelse til en langt billigere penge enn turist-restaurantene i hovedgater, og langs stranden som alle selger grillet flatfisk, eller grillet kylling med pommes frittes og ihjælkokte grønnsaker.

Gammel 16-01-07, 14:02   #77
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Forstår ikke helt hva du mener med slitne charterhotell jeg da men ... du kan få akkurat den standarden du ønsker på charterreise også. Klassifiseringene som turoperatørene bruker stemmer som oftest godt. De store operatørene bruker fra 1 til 5 stjerner/vinger.

Om du skal til Mallorca og bo bra, kan du på charterreise bl.a. velge Sunwing. Betaler du for en Royal-leilighet, så får du meget bra standard og valuta for pengene.
Sunwing selges gjennom Ving. www.ving.no

Det er ikke min erfaring, at man kan få akkurat den standarden man ønsker. På Alcudia har de ikke særlig freshe hoteller, det er mye gammelt. Grunnen til at jeg etterlyste tips om bra hotell på Mallorca er at jeg har vært der to ganger, og ikke vært fornøyd med selve hotellet. Jeg bodde på Sunwing sist gang (det i Alcudia), og syntes det var veldig slitent. Men nå kjenner ikke jeg til Royal-leilighet da, så da har vi nok hatt noe dårligere. Jeg fulgte opp Busymums tips om Coral de Mar og ringte Startour, men alt var utsolgt der i juni og juli. Etter mye om og men ble det til Estrella de Mar eller noe sånt. (Vi booket først tur til Kreta, men ble av venner frarådet det stedet vi skulle til, så da booket vi om til Alcudia. Siden jeg har vært der før vet jeg nå i hvert fall hva som venter. Jeg liker stranden veldig godt.)

Men spansk mat foran fransk? Nææææi vel...

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 14:09   #78
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Skal ta med meg de 2 minste gutta til Kreta, 1 uke i mai. Sommerferien har vi ikke lagt noen planer for enda.

Satser på noen flotte sommeruker på hytta.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 14:59   #79
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

HVor vi drar er ikke helt bestemt, men det blir ikke Island eller Nord Norge
Jeg har gitt beskjed til familien, at nå kan de heller besøke oss på et varmt og fint sted i sør europa.

PLanen er å leie leilighet eller hus rundt middelhavet og bare slappe av og kose oss i 2 til 3 uker.

Ellers så planlegger vi en helgetur til dyreparken i Kristiansand og kaptein Sabeltann.

Gammel 16-01-07, 16:25   #80
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ikke min erfaring, at man kan få akkurat den standarden man ønsker. På Alcudia har de ikke særlig freshe hoteller, det er mye gammelt. Grunnen til at jeg etterlyste tips om bra hotell på Mallorca er at jeg har vært der to ganger, og ikke vært fornøyd med selve hotellet. Jeg bodde på Sunwing sist gang (det i Alcudia), og syntes det var veldig slitent. Men nå kjenner ikke jeg til Royal-leilighet da, så da har vi nok hatt noe dårligere. Jeg fulgte opp Busymums tips om Coral de Mar og ringte Startour, men alt var utsolgt der i juni og juli. Etter mye om og men ble det til Estrella de Mar eller noe sånt. (Vi booket først tur til Kreta, men ble av venner frarådet det stedet vi skulle til, så da booket vi om til Alcudia. Siden jeg har vært der før vet jeg nå i hvert fall hva som venter. Jeg liker stranden veldig godt.)

Men spansk mat foran fransk? Nææææi vel...

Estrella de Mar ser ihvertfall ikke slitent ut

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.