|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?
Rosa bergkrystaller trekker til seg all den farlige strålingen fra skjermer. Og siden TV- og PC-skjermer sender fra seg lys i alle primærfarger, er det jo naturlig at steinen absorberer dette og blir hvit. Grunnen til at den ikke blir svart, som man jo skulle tro, er at steinen holder på lysstrålene, slik at det blir farger av lys og ikke av fast stoff. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Så bra du har funnet noe som funker for deg. Selv sverger jeg til urte-te.
|
|
|
#23 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet ikke om du mener det eller er litt sarkastisk nå.
|
|
|
#26 |
|
Nymotens gammeldags
Tror det holder med én.
|
|
|
#27 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Er ikke bergkrystall et ganske porøst materiale, så en logisk forklaring vil kanskje være at krystallet reagerer med lufta, tar til seg fuktighet, og slik blir fargen svakere?
|
|
|
#28 |
|
Nymotens gammeldags
Men det skjer jo kun (hvertfall så raskt) når man setter den veldig nær en tv eller pc. Jeg måtte jo selvzagt prøve det ut etter å ha lest om det, og jammen ble ikke rosenkvartsen HELT hvit etter en dag eller to. Jeg hadde flere i hus (tanta mi drev en alternativ butikk i Stavanger for noen år siden) som stod på en skjenk, de forble sterkt rosa.
|
|
|
#29 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har allerede begynt. 1 åringen min er vaksinert, og forrige dagen begynte han å klappe. Han klapper hele tiden, til og med da han mistet balansen og slo munnen så det blødde, fortsatte han å klappe. Gråt og klappet. Helt tydelig at han ble fjernstyrt.
Alt du vet!
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg vil rette en stor takk til arrangørene av fakkeltog mot vaksinen, You made my day |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Live and let live
|
Er det profetier på 2012 også? Hvor mange datoer finnes det egentlig profetier på?
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg synes det er direkte tåpelig. Vaksinen er et tilbud til befolkningen, ikke noe man er pålagt å gjøre. Å gå i fakkeltog fordi man er i mot vaksinen, blir latterlig. La være å ta den, og la andre gjøre som man vil. Verre er det ikke.
|
|
|
#33 |
|
Nymotens gammeldags
Ja, den profetien er jo ganske kjent. Det er jo den denne filmen baserer seg på. Noe med planetenes stilling i desember 2012. Jeg hørte om det på midten av nittitallet og ble livredd, husker jeg, men det gikk fort i glemmeboka. Men det surrer litt i bakhodet allikevel, må innrømme (pinlig) at jeg gleder meg til januar 2013.
|
|
|
#34 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg syns det er fint folk går i fakkeltog mot vaksine jeg - for jeg trenger noe å fjase om akkurat nå.
|
|
|
#35 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg synes forresten folk heller kunne gått i fakkeltog mot svineinfluensaen.
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Ifølge min kollega er det en soleksposjon som skal finne sted 21. desember 2012 klokken 11, som er så kraftig at den vipper jorda ut av balanse, det skal ikke så mye til, for at det blir en ekstrem flodbølge, som altså "øedelegger sivilissjonen slik vi kjenner den" og klimakatastrofene som følge av at jordens plassering i verdensrommet er et par cm forandret vil ltså være ekstreme.
|
|
|
#37 |
|
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?The Official Website: http://www.december212012.com/ |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mother of Dragons
|
Veldig bra, Malama! Du måkke prøve å være logisk eller noe med sånne vet du.
|
|
|
#39 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Det er ikke rart det blir krig i verden. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg skjønner ikke at disse konspirasjonsteoretikerne tør å gå i tog, nå fikk jo myndighetene god mulighet til å ta bilde av dem alle sammen, og kan overvåke dem bedre! Kanskje passet de på å fly et chemtrail-fly rett over også, slik at de pustet inn alle disse molekylene som gjør at de kan trackes.
|
![]() |
|
|