Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 12:13   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?

Ifølge min kollega er det en soleksposjon som skal finne sted 21. desember 2012 klokken 11, som er så kraftig at den vipper jorda ut av balanse, det skal ikke så mye til, for at det blir en ekstrem flodbølge, som altså "øedelegger sivilissjonen slik vi kjenner den" og klimakatastrofene som følge av at jordens plassering i verdensrommet er et par cm forandret vil ltså være ekstreme.

Og, visstnok så har et et amerikansk vitenskapelig blad hun kjøpte, fastslått at dette KOMMER 100% sikkert (ehh, jeg trodde ikke vitenskapsfolk kom til 100% på slikt?) til å skje, bare at man vet ikke når, så det trenger ikke være 21.12.2012 klokken 11.

Etter litt prat om dette kom jeg til å spørre "klokken 11 hvor da?" hvilket det tok litt tid før hun skjønte.... at jo, det ble jo 6 timer senere her da...

Men å ta vaksine mot svineinfluensa, DET er galskap...

(Om vi alle skal dø om 3 år, så er det vel ikke sååå farlig med, kanskje?)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.