Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 10:03   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Apropos krystaller; hva er den egentlige grunnen til at en helt rosa rosenkvarts blir kritthvit etter en stund om man legger den foran tven eller pcen? *har prøvd*

Rosa bergkrystaller trekker til seg all den farlige strålingen fra skjermer. Og siden TV- og PC-skjermer sender fra seg lys i alle primærfarger, er det jo naturlig at steinen absorberer dette og blir hvit. Grunnen til at den ikke blir svart, som man jo skulle tro, er at steinen holder på lysstrålene, slik at det blir farger av lys og ikke av fast stoff.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 10:03   #22
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg for min del klarer meg med mine rosa bergkrystaller. De renser auraen min tilstrekkelig til at ikke svineviruset får festet seg.

Så bra du har funnet noe som funker for deg. Selv sverger jeg til urte-te.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 10:16   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rosa bergkrystaller trekker til seg all den farlige strålingen fra skjermer. Og siden TV- og PC-skjermer sender fra seg lys i alle primærfarger, er det jo naturlig at steinen absorberer dette og blir hvit. Grunnen til at den ikke blir svart, som man jo skulle tro, er at steinen holder på lysstrålene, slik at det blir farger av lys og ikke av fast stoff.

Jeg vet ikke om du mener det eller er litt sarkastisk nå. Men jeg lurer oppriktig altså, synes det er litt interessant.

Gammel 20-11-09, 10:31   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shakramatta holder meg unna svineriet, altså - trenger ingen vaksine, jeg.

Gammel 20-11-09, 10:32   #25
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vet ikke om du mener det eller er litt sarkastisk nå.

Gjett tre ganger da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 10:33   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjett tre ganger da.

Tror det holder med én.
Men seriøst, er det ingen som kan forklare meg det der?

Gammel 20-11-09, 11:12   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er ikke bergkrystall et ganske porøst materiale, så en logisk forklaring vil kanskje være at krystallet reagerer med lufta, tar til seg fuktighet, og slik blir fargen svakere?

:sov i alle timer som handlet om geologi:

Gammel 20-11-09, 11:34   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Er ikke bergkrystall et ganske porøst materiale, så en logisk forklaring vil kanskje være at krystallet reagerer med lufta, tar til seg fuktighet, og slik blir fargen svakere?

:sov i alle timer som handlet om geologi:

Men det skjer jo kun (hvertfall så raskt) når man setter den veldig nær en tv eller pc. Jeg måtte jo selvzagt prøve det ut etter å ha lest om det, og jammen ble ikke rosenkvartsen HELT hvit etter en dag eller to. Jeg hadde flere i hus (tanta mi drev en alternativ butikk i Stavanger for noen år siden) som stod på en skjenk, de forble sterkt rosa.

Gammel 20-11-09, 11:52   #29
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Chipene, ja. Jeg glemte chipene. Før man vet ordet av det, så sitter det noen i det ytre rom og styrer oss..

De har allerede begynt. 1 åringen min er vaksinert, og forrige dagen begynte han å klappe. Han klapper hele tiden, til og med da han mistet balansen og slo munnen så det blødde, fortsatte han å klappe. Gråt og klappet. Helt tydelig at han ble fjernstyrt.

Alt du vet!

Gammel 20-11-09, 11:55   #30
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil rette en stor takk til arrangørene av fakkeltog mot vaksinen, You made my day

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 11:55   #31
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Selv om hun mener Maya-profetiene som 2012 bygger på (...)

Er det profetier på 2012 også? Hvor mange datoer finnes det egentlig profetier på?

Gammel 20-11-09, 11:58   #32
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er direkte tåpelig. Vaksinen er et tilbud til befolkningen, ikke noe man er pålagt å gjøre. Å gå i fakkeltog fordi man er i mot vaksinen, blir latterlig. La være å ta den, og la andre gjøre som man vil. Verre er det ikke.

Gammel 20-11-09, 12:02   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Er det profetier på 2012 også? Hvor mange datoer finnes det egentlig profetier på?

Ja, den profetien er jo ganske kjent. Det er jo den denne filmen baserer seg på. Noe med planetenes stilling i desember 2012. Jeg hørte om det på midten av nittitallet og ble livredd, husker jeg, men det gikk fort i glemmeboka. Men det surrer litt i bakhodet allikevel, må innrømme (pinlig) at jeg gleder meg til januar 2013.

Gammel 20-11-09, 12:04   #34
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Jeg syns det er fint folk går i fakkeltog mot vaksine jeg - for jeg trenger noe å fjase om akkurat nå.

Gammel 20-11-09, 12:04   #35
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes forresten folk heller kunne gått i fakkeltog mot svineinfluensaen.

Gammel 20-11-09, 12:13   #36
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ifølge min kollega er det en soleksposjon som skal finne sted 21. desember 2012 klokken 11, som er så kraftig at den vipper jorda ut av balanse, det skal ikke så mye til, for at det blir en ekstrem flodbølge, som altså "øedelegger sivilissjonen slik vi kjenner den" og klimakatastrofene som følge av at jordens plassering i verdensrommet er et par cm forandret vil ltså være ekstreme.

Og, visstnok så har et et amerikansk vitenskapelig blad hun kjøpte, fastslått at dette KOMMER 100% sikkert (ehh, jeg trodde ikke vitenskapsfolk kom til 100% på slikt?) til å skje, bare at man vet ikke når, så det trenger ikke være 21.12.2012 klokken 11.

Etter litt prat om dette kom jeg til å spørre "klokken 11 hvor da?" hvilket det tok litt tid før hun skjønte.... at jo, det ble jo 6 timer senere her da...

Men å ta vaksine mot svineinfluensa, DET er galskap...

(Om vi alle skal dø om 3 år, så er det vel ikke sååå farlig med, kanskje?)

Gammel 20-11-09, 12:14   #37
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

The Official Website: http://www.december212012.com/
Her skulle det være noe for enhver smak

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 12:27   #38
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Etter litt prat om dette kom jeg til å spørre "klokken 11 hvor da?" hvilket det tok litt tid før hun skjønte.... at jo, det ble jo 6 timer senere her da...

Veldig bra, Malama! Du måkke prøve å være logisk eller noe med sånne vet du.

Gammel 20-11-09, 12:34   #39
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er ikke rart det blir krig i verden.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 12:37   #40
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke at disse konspirasjonsteoretikerne tør å gå i tog, nå fikk jo myndighetene god mulighet til å ta bilde av dem alle sammen, og kan overvåke dem bedre! Kanskje passet de på å fly et chemtrail-fly rett over også, slik at de pustet inn alle disse molekylene som gjør at de kan trackes.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.