Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-09, 21:29   #81
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?

Jeg synes dere er arrogante, naive og lettlurte som glatt sluker myndighetenes propaganda om svineinfluensa og vaksine.

:fakkel:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:31   #82
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg måtte google de småsnobbete navnene.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:48   #83
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er bare glad for at folk som døper barna sine Carosander kommer med informative uttalelser som "Jeg har ikke trua på det. Jeg er skeptisk til stoffene" under fakkeltoget - det gjør meg enda mer sikker på at det lønner seg å følge anbefalingen til FHI.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:56   #84
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Hvis jeg har tverrfaglig legning (!), kan jeg da egentlig jobbe med hva jeg vil? (lurer på å søke jobb som Faglærer ved teknikk- og industriell produksjon helt uten formell utdannelse, eller talent. Men det kan vel læres)

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:57   #85
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes det er så fascinerende at en av helseforskerne de støtter seg på er økonom, men har tverrfaglig legning.

Gammel 21-11-09, 22:16   #86
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Tverrfaglig legning!

Gammel 21-11-09, 22:19   #87
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er bare glad for at folk som døper barna sine Carosander kommer med informative uttalelser som "Jeg har ikke trua på det. Jeg er skeptisk til stoffene" under fakkeltoget - det gjør meg enda mer sikker på at det lønner seg å følge anbefalingen til FHI.

Enig med deg. Bare en som kaller barnet sitt Carosander kan komme på å gå i fakkeltog mot en høyst frivillig vaksine. Vaksine!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:20   #88
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

gajamor: Jada, det er mye man er 100% sikker på, men synes det er rart man er 100% sikker på at det kommer til å komme en soleksposjon som vipper jorden ut av balanse og skaper en flodbølge som når ca 70 meter over havoverflaten som ender sivisasjonen slik vi (eller mayaene?) kjenner den. Dog har ikke jeg lest artikkelen, og noe sier meg at min kolleg kan ha gjengitt den noe unyansert, og at de kanskje ikke var sååå spesifikt denne forutseelsen fra Mayaene de bekreftet ville inntreffe...

Gammel 21-11-09, 22:21   #89
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis du skal gjøre som denne fyren kan du åpne forskningsinstitutt på fagfelt du egentlig ikke har kompetanse innen. Det er legningen som teller.

Ja, da kan jeg søke støtte til instituttet og få lønn deretter også.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:42   #90
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Hvis jeg har tverrfaglig legning (!), kan jeg da egentlig jobbe med hva jeg vil? (lurer på å søke jobb som Faglærer ved teknikk- og industriell produksjon helt uten formell utdannelse, eller talent. Men det kan vel læres)

Fantastisk! Jeg er også tverrfaglig legert, og jeg vurderer å åpne et institutt for molekylærbiologi og oldtidsarkitektur. Og da kan jeg uttale meg særskilt om samfunnsøkonomi i media.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:51   #91
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Fantastisk! Jeg er også tverrfaglig legert, og jeg vurderer å åpne et institutt for molekylærbiologi og oldtidsarkitektur. Og da kan jeg uttale meg særskilt om samfunnsøkonomi i media.

Jeg synes du skal få lov til å uttale deg om samfunnsøkonomi og alt du ønsker uten at noen som tror de vet bedre skal rette på deg. Alles meninger er like mye verdt, og legning er viktigere enn kompetanse.

Gammel 21-11-09, 22:53   #92
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Jeg har jo tross alt tatt sosialantropologi samtidig som jeg gikk på siving; har jeg da en tverrfaglig legning og kan uttale meg om det meste?

Gammel 21-11-09, 22:56   #93
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Såklart. Jeg har slektninger som har studert på HF og SV. Det gjør at jeg kan uttale meg med sikkerhet om alle språkvitenskaplige og samfunnsvitenskaplige spørsmål. Gener og sånt, vettu.

Gammel 22-11-09, 00:55   #94
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

For en geolog er 5000 år ingenting. Det er jo ikke en helt istid engang... Man kan lage en ny orkide, men det er ikke så veldig mye annet som klarer å utvikle seg på så kort tid. Og det er godt innenfor det tidsrommet man kan regne feil når man skal si når forskjellige ting skal skje. "Den tunnellen der kommer til å kollapse innen 10 000 år, pluss/minus 5000.

Joda, bare at onkelen min er overbevist at det vil skje i nærmeste fremtid, altså sånn ca i 2012.

Sitat:

Magnetskiftene kan ha en sammenheng med duer og hvaler, men det kan like gjerne skyldes andre ting, som at hvalstammene har vokst de siste åra, samtidig som folk er blitt veldig opptatt av å redde strandete hvaler (før var det vel mer; "oi, en strandet hval! Nå har vi mat leeeenge"). Og vi mennesker har jo laget en del sterke magnetfelt som kanskje kan forvirre duene? Det er jo en del steder, særlig rundt store fabrikker, at kompass ikke fungerer helt 100%.

Du har helt rett i at det kan like gjerne være de grunnene du nevner. Men det er forskere som mener det har sammenheng med magnetfeltskiftninger. Så man kan ikke avfeie den årsaken heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.