Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 15:41   #61
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?

Jeg synes litt synd på mennesker som er paranoide jeg da.
De trenger jo hjelp egentlig.

Gammel 20-11-09, 22:01   #62
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Er det seriøst noen som tror de får en chip i seg ved vaksinasjon?? Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe stort.. Er glad jeg ikke har tatt den, altså

Gammel 20-11-09, 22:42   #63
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Åh, jeg ler og ler så tårene triller her.

Hva med et fakkeltog mot tran? Noen som blir med?

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 22:59   #64
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Kanskje det var sølvvann?

Eller tungtvann

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 23:27   #65
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Demonstrere mot en frivillig vaksine.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 23:40   #66
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Ja, man kan jo også demonstrere mot frivillighet, tilbud, helse og valgfrihet i sin helhet hvis det er noe man føler seg dedikert (?) nok til.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 23:41   #67
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

"Jeg demonstrerer fordi jeg liker ikke at vi får helsemessige tilbud vi velger selv om vi vil benytte."

Gammel 20-11-09, 23:54   #68
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

J
Og så tenkte jeg på navnesminketråden og dårlig smak da jeg så hva fakkeltoggjengen kalte barna sine.

Du også?

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Jeg fikk ingenting. Ikke engang sitte i stolen å vente i 20 minutter etterpå.

Jeg fikk et stikk og fikk deretter gleden av å stikke 40 unger (hvor av min. 25 hylte som besatt).

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 00:02   #69
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Min hylte i alle fall ikke mye, flinke gutten. Han gråt litt med en gang, men det var over før vi hadde reist oss fra stolen.

Hadde det vært like vel med alt annet... her er gutten som glatt gråter sine tårer med hyl og virkelig fornærmet, såret og sint fordi han ikke får ta drikkekoppen til jenta ved siden av oss i køa.... DA er det å stå på gulvet og hyle sårt som en skikkelig dramaking... men sprøyte, nei, det gikk greit...

Gammel 21-11-09, 00:17   #70
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg skjønner ikke at disse konspirasjonsteoretikerne tør å gå i tog, nå fikk jo myndighetene god mulighet til å ta bilde av dem alle sammen, og kan overvåke dem bedre! Kanskje passet de på å fly et chemtrail-fly rett over også, slik at de pustet inn alle disse molekylene som gjør at de kan trackes.

Nei, nei. De er ikke dumme. Faklene er der ikke for lyset og kosens del, men for å fordampe chemtrailsa før de rekker å gjøre noen skade. Disse folka har kjempet mot skruppelløse myndigheter før!

Gammel 21-11-09, 00:22   #71
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Standard

For ikke snakke å stå utenfor storting med faklene, for å brenne opp alt oksygen til de folkevalgte. Er det krig så er det krig.

Gammel 21-11-09, 00:27   #72
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 21-11-09, 00:46   #73
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Vi fikk bare en twist hver da vi tok vaksine, men nå lurer jeg litt på hva som var i den. Og jeg tok 2!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 00:50   #74
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg ler meg skakk.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 02:01   #75
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

De må jo forberede seg. Om noen år er det jo de som skal styre landet, alle de vaksinerte blir jo zombier

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 13:41   #76
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå måtte jeg jo google litt på 2012, skulle jeg jo aldri gjort. Var ikke dette litt creepy?

http://www.astro.uio.no/ita/nyheter/...lipp_0502.html

Det er jo skrevet av Ødegaard. Eller er han egentlig en tulling?

Har lest en del om det tidligere og synes det absolutt er litt creepy.

Min onkel er geolog, og han er overbevist om at "dommedag" er nær.

Da jeg så filmen ble jeg litt redd, ja.

Gammel 21-11-09, 13:45   #77
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

"På Jorden kommer skiftene nokså uregelmessig. Det kan gå 5000 til 10 millioner år mellom hvert skifte og selve skiftet kan vare i opptil 5000 år. Det er nå 780 000 år siden sist gang de magnitiske polene våre skiftet plass.
"

Det er jo ikke akkurat som om det skjer i en håndvending.

Nei, men det er vel noe med at magnetskiftene har eskalert kraftig de siste årene. Derfor brevduer ikke finner veien tilbake og hvaler som strander oftere enn før. Og mer global oppvarming og naturkatastrofer.

Gammel 21-11-09, 19:49   #78
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Apropos krystaller; hva er den egentlige grunnen til at en helt rosa rosenkvarts blir kritthvit etter en stund om man legger den foran tven eller pcen? *har prøvd*

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Er ikke bergkrystall et ganske porøst materiale, så en logisk forklaring vil kanskje være at krystallet reagerer med lufta, tar til seg fuktighet, og slik blir fargen svakere?
:sov i alle timer som handlet om geologi:

Nei, ikke porøs i det hele tatt. Noe av det minst porøse du har, faktisk. Når det gjelder den egentlige grunnen til at rosenkvarts blekner: Ta en rosenkvartsbit, del den i to (bruk murhammer, ikke vanlig hammer), legg den ene halvparten i vinduskarmen og den andre foran tv-en. Så ser du om det er lyset eller "kreftfremkallende stråling" som gjør at den blekner.

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ifølge min kollega er det en soleksposjon som skal finne sted 21. desember 2012 klokken 11, som er så kraftig at den vipper jorda ut av balanse, det skal ikke så mye til, for at det blir en ekstrem flodbølge, som altså "øedelegger sivilissjonen slik vi kjenner den" og klimakatastrofene som følge av at jordens plassering i verdensrommet er et par cm forandret vil ltså være ekstreme.

Og, visstnok så har et et amerikansk vitenskapelig blad hun kjøpte, fastslått at dette KOMMER 100% sikkert (ehh, jeg trodde ikke vitenskapsfolk kom til 100% på slikt?) til å skje, bare at man vet ikke når, så det trenger ikke være 21.12.2012 klokken 11.

Det er mye vi er "100%" sikre på kommer til å skje, men ikke vet helt tidspunktet for. F.eks. at mennesket slik det ser ut i dag kommer til å dø ut, Norge kommer til å krasje inn i et annet kontinent (først Asia, så Grønland), Oslo blir oversvømmet, massevis av fjell kommer til å falle ned i forskjellige fjorder og lage flodbølger, sola kommer til å vokse og sluke jorda osv. Alt dette vil skje når som helst innen de neste 5 milliarder år.

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

"På Jorden kommer skiftene nokså uregelmessig. Det kan gå 5000 til 10 millioner år mellom hvert skifte og selve skiftet kan vare i opptil 5000 år. Det er nå 780 000 år siden sist gang de magnitiske polene våre skiftet plass.
"
Det er jo ikke akkurat som om det skjer i en håndvending.

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Har lest en del om det tidligere og synes det absolutt er litt creepy.
Min onkel er geolog, og han er overbevist om at "dommedag" er nær.
Da jeg så filmen ble jeg litt redd, ja.

For en geolog er 5000 år ingenting. Det er jo ikke en helt istid engang... Man kan lage en ny orkide, men det er ikke så veldig mye annet som klarer å utvikle seg på så kort tid. Og det er godt innenfor det tidsrommet man kan regne feil når man skal si når forskjellige ting skal skje. "Den tunnellen der kommer til å kollapse innen 10 000 år, pluss/minus 5000.

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Nei, men det er vel noe med at magnetskiftene har eskalert kraftig de siste årene. Derfor brevduer ikke finner veien tilbake og hvaler som strander oftere enn før. Og mer global oppvarming og naturkatastrofer.

Magnetskiftene kan ha en sammenheng med duer og hvaler, men det kan like gjerne skyldes andre ting, som at hvalstammene har vokst de siste åra, samtidig som folk er blitt veldig opptatt av å redde strandete hvaler (før var det vel mer; "oi, en strandet hval! Nå har vi mat leeeenge"). Og vi mennesker har jo laget en del sterke magnetfelt som kanskje kan forvirre duene? Det er jo en del steder, særlig rundt store fabrikker, at kompass ikke fungerer helt 100%.

Gammel 21-11-09, 21:24   #79
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk ikke prikket deg, gajamor, for innlegget ditt. Jeg elsker folk som kan noe. Så her er en slik og en slik

Gammel 21-11-09, 21:28   #80
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg også! Jeg elsker når folk beroliger meg når jeg leser slike ting. Takk, Gaja!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.