|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg synes litt synd på mennesker som er så paranoide jeg da.
|
|
|
#62 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Er det seriøst noen som tror de får en chip i seg ved vaksinasjon?? Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe stort.. Er glad jeg ikke har tatt den, altså
|
|
|
|
#65 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Demonstrere mot en frivillig vaksine. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Ja, man kan jo også demonstrere mot frivillighet, tilbud, helse og valgfrihet i sin helhet hvis det er noe man føler seg dedikert (?) nok til. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?
Du også?
Jeg fikk et stikk og fikk deretter gleden av å stikke 40 unger (hvor av min. 25 hylte som besatt). |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Min hylte i alle fall ikke mye, flinke gutten. Han gråt litt med en gang, men det var over før vi hadde reist oss fra stolen.
|
|
|
#70 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Nei, nei. De er ikke dumme. Faklene er der ikke for lyset og kosens del, men for å fordampe chemtrailsa før de rekker å gjøre noen skade. Disse folka har kjempet mot skruppelløse myndigheter før!
|
|
|
#71 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?For ikke snakke å stå utenfor storting med faklene, for å brenne opp alt oksygen til de folkevalgte. Er det krig så er det krig. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Vi fikk bare en twist hver da vi tok vaksine, men nå lurer jeg litt på hva som var i den. Og jeg tok 2! |
|
|
|
|
|
#74 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg ler meg skakk. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?De må jo forberede seg. Om noen år er det jo de som skal styre landet, alle de vaksinerte blir jo zombier |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lest en del om det tidligere og synes det absolutt er litt creepy.
|
|
|
#77 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, men det er vel noe med at magnetskiftene har eskalert kraftig de siste årene. Derfor brevduer ikke finner veien tilbake og hvaler som strander oftere enn før. Og mer global oppvarming og naturkatastrofer.
|
|
|
#78 |
|
Travelt opptatt
|
Nei, ikke porøs i det hele tatt. Noe av det minst porøse du har, faktisk. Når det gjelder den egentlige grunnen til at rosenkvarts blekner: Ta en rosenkvartsbit, del den i to (bruk murhammer, ikke vanlig hammer), legg den ene halvparten i vinduskarmen og den andre foran tv-en. Så ser du om det er lyset eller "kreftfremkallende stråling" som gjør at den blekner.
Det er mye vi er "100%" sikre på kommer til å skje, men ikke vet helt tidspunktet for. F.eks. at mennesket slik det ser ut i dag kommer til å dø ut, Norge kommer til å krasje inn i et annet kontinent (først Asia, så Grønland), Oslo blir oversvømmet, massevis av fjell kommer til å falle ned i forskjellige fjorder og lage flodbølger, sola kommer til å vokse og sluke jorda osv. Alt dette vil skje når som helst innen de neste 5 milliarder år.
For en geolog er 5000 år ingenting. Det er jo ikke en helt istid engang... Man kan lage en ny orkide, men det er ikke så veldig mye annet som klarer å utvikle seg på så kort tid. Og det er godt innenfor det tidsrommet man kan regne feil når man skal si når forskjellige ting skal skje. "Den tunnellen der kommer til å kollapse innen 10 000 år, pluss/minus 5000.
Magnetskiftene kan ha en sammenheng med duer og hvaler, men det kan like gjerne skyldes andre ting, som at hvalstammene har vokst de siste åra, samtidig som folk er blitt veldig opptatt av å redde strandete hvaler (før var det vel mer; "oi, en strandet hval! Nå har vi mat leeeenge"). Og vi mennesker har jo laget en del sterke magnetfelt som kanskje kan forvirre duene? Det er jo en del steder, særlig rundt store fabrikker, at kompass ikke fungerer helt 100%.
|
|
|
#79 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Fikk ikke prikket deg, gajamor, for innlegget ditt. Jeg elsker folk som kan noe. Så her er en slik
|
|
|
#80 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg også! Jeg elsker når folk beroliger meg når jeg leser slike ting. Takk, Gaja!
|
![]() |
|
|