|
|
#1 |
|
WF: Sausnebbet
|
KjolehjelpJeg trenger noen raske julekjoletips, da jeg har krympet ut av kjolen jeg egentlig skulle bruke i år. Vil gjerne ha noe som likner gammelkjolen i snittet. (Se bildet.) Må passe til store pupper og brede hofter + smal midje. Størrelse ???, kanskje (42)- 44-(46??). Jeg er elendig til å se hvilke klær som går an, så litt hjelp er fint. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KjolehjelpJeg må bare anbefale Noa Noa, igjen. (Yndlingsbutikken, ja.
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KjolehjelpVet ikke om denne kunne være noe?
|
|
|
#4 |
|
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KjolehjelpJeg har ikke noe svar, men tror helt sikkert du kan finne noe på mange butikker (synes jeg ser fine ting i de størrelsene overalt). Jeg lurte egentlig bare på om du hadde lyst til å selge den kjolen som er for stor? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Kjolehjelp
Jeg skal ikke ha bruk for den igjen, i hvert fall, og har lurt på å legge den ut for salg. Er litt treig, og har ikke kommet så langt ennå. Men min kjole er sort, str. 48, ikke grå. De hadde ikke bilde av den sorte på nett. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Den folklorekjolen blir litt for mye på meg, tror jeg. Kort og rund.
Noa noa er en sånn butikk som jeg har gått forbi, siden jeg ikke akkurat har passet inn i klærne. Men det kan jo hende det går nå?? Må på handletur, ser jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sort, i str. 48, høres helt ypperlig ut. Hvis du velger å selge den er jeg veldig interessert! Ønsket meg den i hele fjor, men fikk aldri somlet meg til å bestille. |
|
|
|
![]() |
|
|